Moderators: Alkasyn, KędzioR_vo
by Hansolo » December 13th, 2021, 10:10 am
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by jezus » December 13th, 2021, 10:48 am
by rilian » December 13th, 2021, 12:08 pm
by discord » December 13th, 2021, 2:13 pm
by zazyl » December 13th, 2021, 2:48 pm
by Perzan » December 15th, 2021, 12:59 am
by Perzan » December 29th, 2021, 9:19 am
by Hansolo » January 5th, 2022, 7:03 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by zazyl » January 7th, 2022, 9:39 am
Mamy znaleźć kreta.
Przeciwnik z Tunguski, pięknie...
Na szczęście cały się pochował. W dodatku w tym zleceniu mam zapewnioną pomoc Emily. Ja, Emily i oba roboty na maxa do przodu, ustawiamy ogień zaporowy i czekamy aż ktoś się wychyli.
KeK #2 na prawej flance oślepił jednego z przeciwników.
Niestety KeK #1 i Emily po krótkiej wymianie ognia zostali położeni.
Nie wierzę, oboje otrząsnęli się i wstali. Przeciwnik nieźle się okopał. Ale co to, A.F.Kay stoi na czysto ? Lepszej okazji mieć nie będę. Szybka seria z Red Fury i przeciwniczka leży. Teraz tylko sprawdzić, który z podejrzanych jest kretem. Znów się przyfarciło, pierwszy koło mnie. Szybka synchronizacja i zaczynamy się wycofywać.
Przeciwnik łatwo nie odpuszcza, KeK#2 znów oślepia gnojka i twardo trzyma prawą flankę, #1 i Emily starają się utrzymać pozycję ale ostatecznie padają.
KeK# znów wstaje. Ja zdejmuję jednego z przeciwników i cofam się na bezpieczną pozycję.
Przeciwnicy dalej napierają. Kładą KeK #1. Zdejmuję kolejnego z nich, kładę ogień zaporowy i w bezpiecznej pozycji czekam z kretem na wahadłowiec...
Mission complete
by Hansolo » January 7th, 2022, 10:27 am
Ticket ID: TITech-0030
Title: The Mole
Description: Klient zażądał ewakuacji i dostarczenia VIP. Brak precyzyjnych danych o lokalizacji celu, wymagana analiza w polu.
Expected result: Zidentyfikować i przechwycić VIP.
Status: Closed
Result: Porażka - cel przechwycony przez Potężnego Mokebe.
After Action Report:
Wobec przewagi zasięgu przeciwnika pozwoliliśmy podejść mu na bliższy dystans przed rozpoczęciem ataku.
Drona M dzięki systemom triangulacyjnym całkowicie zablokowała prawą flankę.
Z lewej flanki drona obserwacyjna raz po raz blokowała sensory optyczne Tertiusa.
Wstrząs mózgu wpłynął na decyzje i celność A.F.Key. W śmiałym manewrze postanowiła ostrzelać z wysokości wrogiego dowódcę, jednak nie trafiła w cel, samej otrzymując postrzał.
Mokebe najprawdopodobniej działał na lepszych informacjach niż my. Z miejsca namierzył VIP i odprowadził go do transportera.
- Dlaczego chciałby pracować plan dla T.I.Tech?
- Zawsze pasjonowało mnie nieumieranie z głodu. I strzelanie do frajerów za hajs.
Wycinek z rozmowy kwalifikacyjnej Łowcy Nagród Diggera Harknessa, alias Kapitan Bumerang.
- Czy ty właśnie pokryłeś macki M-Drony monofilamentem?!
- No!
- Ale po co?
- ...
Wycinek z rozmowy dwóch Senior HW Engineers
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Perzan » January 12th, 2022, 11:15 pm
>Start
>Moto.Tronica Dakini Tacbot DT64131110130312T "Czappie"
>Cel.ISC.Sin.Eater.Observant. /mod.msv2
>Cel.ISC.Die.Morlock.Gruppe. /mod.mimetism-6
>Analiza. dym.msv2.
>Analiza. 23.06%for1. 3.96%for2+ /43.68%net0 / 33.26%against1. 9.96%against2+
>Analiza. 21.86%for1. 5.90%for2+ /17.49%net0 / 60.65%against.dym.
>Move.to.total.cover
>Wybor.celu.ISC.Sin.Eater.Observant. /mod.msv2
>Efekt. Traf.Kryt.
>Efekt. Dym.
>Efekt. Ded.ISC.Sin.Eater.Observant. /mod.msv2
>
Czander von Karczoch-Knedelek z pewnym zaskoczeniem obserwował, jak Czappie z K1 snajperki jednym strzałem składa wrażego Grzechożercę. Skubany miał nawet msv2 i Morlocka z ODD i dymem tuż obok, a za nim stał Zondbot - nic mu to nie pomogło. Zanim kłęby dymu przykryły tę pozycję, Czander zauważył, jak na Zondbocie ląduje spory kawałek potylicy Grzechożercy wraz zawartością, nie do poskładania w polowych warunkach.
Czander wybrał za cel drugiego Morlocka i z satysfakcją obserwował skuteczność amunicji DUMDUM swojego Feuerbacha. Do piachu.
>Moto.Tronica Dakini Tacbot DT64131110130312T "Czappie"
>Cel.ISC.Moderator.Vortex. /mod.msv1 /mod.doctor
>Analiza. 46.77%for1. 9.54%for2+ /49.84%net0 / 3.38%against1. 1.13%against2+
>Move.to.engage
>Wybor.celu.ISC.Moderator.Vortex. /mod.msv1 /mod.doctor
>Efekt. Traf.
>Efekt. Unc.ISC.Moderator.Vortex. /mod.msv1 /mod.doctor
>
>Start
>Moto.Tronica. Lamedh.Rebot LR661513111403132 "Czajnik" /mod.remdriven /mod.breaker.combi
>Brak Celu
>Misja: Secure Data
>Move.to.target
>Search.target
>Efekt. Porażka
by Hansolo » January 13th, 2022, 2:27 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by jezus » January 14th, 2022, 11:22 am
[...]
CBorewitch: Co... Co to było?
MYang: Aleph, tym razem taki legitny. Chyba mamy szczęście, że się śpieszyli - mogli podobijać rannych a tak ma kto zbierać Eustachego i tych ćpunów.
CBorewitch: Plan był dobry...
MYang: No był, ale może następnym razem z nimi ponegocjujemy najpierw?
[...]
by Hansolo » January 29th, 2022, 11:27 am
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Perzan » January 29th, 2022, 11:00 pm
by Hansolo » January 30th, 2022, 10:20 am
Perzan wrote:Ja tam bym to dokończył jak jest, ew. uwzględnił zmiany 1.1 od następnej rundy.
Mam 2 inne teamy online - Bosozoku Tankobutai (JSA+ Tohaa) i Byegivers (QK + Onyx), to jest najwolniej kulająca sie liga
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by jezus » January 30th, 2022, 6:16 pm
by Hansolo » January 31st, 2022, 7:12 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by rilian » February 3rd, 2022, 10:29 am
by discord » February 3rd, 2022, 10:54 am
by Hansolo » February 3rd, 2022, 3:45 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Hansolo » February 6th, 2022, 5:52 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Perzan » February 7th, 2022, 3:04 pm