Bądźcie pozdrowieni! Nadszedł czas na czwartą odsłoną Koszalińskiego Turnieju Infinity. Zachowanie ciągłości nakazuje kontynuować, zatem Czwarty Kontakt jest na rzeczy. Fourth Contact - Iron Scales, będzie dwudniowym o charakterze fabularnym. Oznacza to, że wasze działania będą miały wpływ na to jak będzie rozwijać się historia w naszym małym wycinku ludzkiej sfery. W tym roku ponownie będziemy tworzyć relację z przebiegu turnieju. Każdy z was może wziąć udział w epickich bitwach i zmienić tok wydarzeń związanych z Kontaktem. Jednak śpieszcie się, liczba miejsc jest limitowana, czekamy na wpłaty uczestników do 21 sierpnia (włącznie).
Do zobaczenia na polu walki!
Zapowiedź Czwartego Kontaktu: https://www.youtube.com/watch?v=BleXLZ4c_BA
Chcesz nadążyć za fabułą i dowiedzieć się co się działo do tej pory?
LINK DO WIDEO RELACJI Z OSTATNICH TURNIEJÓW -
First Contact - https://www.youtube.com/watch?v=8NGmOrNUuKU&t=1s
Second Contact - https://www.youtube.com/watch?v=IHZqM99oa0c
Third Contact - https://www.youtube.com/watch?v=z-4YvjfVE1w
FOURTH CONTACT - Turniej Infinity w Koszalinie, 2019
31. sierpnia i 1. września 2019; rozegrany zostanie Turniej Infinity (Infinity the Game).
Gdzie : Klub Jednostki Wojskowej 1223
Kiedy : 31 sierpnia (sobota) godz. 10:00, do 1 września (niedziela) godzina 16:00
Format : ITS, 300 punktów / 6 SWC + spec ops (12 exp)
Wpisowe : 50 zł
(wpłaty na turniej należy uiszczać na nr konta: mbank 28 1140 2004 0000 3502 4847 1904. W tytule przelewu należy podać imię, nazwisko, pseudonim i nazwę armii, z adnotacją - Contact);
Całość idzie na nagrody oraz przygotowanie przyszłych turniejów w Koszalinie.
W razie pytań: turniej.infinity.koszalin@pacz.to
REGULAMIN:
1. Turniej jest rozgrywany wg aktualnie obowiązujących zasad Infinity (N3+HSN3+3rdOFFENSIVE) za pomocą modeli firmy Corvus Belli.
2. W turnieju może wziąć udział każdy chętny, dysponujący odpowiednią ilością modeli i który uiścił opłatę wpisową.
3. W turnieju mogą brać udział osoby pełnoletnie. W przypadku gdy osoba niepełnoletnia pragnie wziąć udział w turnieju, jest ona zobowiązana do dostarczenia organizatorom stosownego upoważnienia podpisanego przez jej prawnego opiekuna.
4. Turniej będzie rozgrywany w systemie szwajcarskim. Klasyfikacja rozpatrywana jest systemem ITS (suma VP), a gracze dobierani są wg wyników gier. W pierwszej bitwie gracze dobierani będą losowo. (15 VP za rozegrane walki / 1 VP opisane poniżej - maks. 16 pkt.)
5. W razie wątpliwości liczyć się będą duże, a następnie małe punkty. Punktowane jest również pomalowanie modeli (1-2 OP), wykończenie podstawek (1 OP) oraz stosowne oznaczenie osi widzenia (1 OP) na podstawce modelu lub znacznikiem; (Przy zdobyciu maksymalnej ilości punktów w każdej kategorii, otrzymuje się 1 VP).
6. Sędzia zajmą się rozwiązywaniem wszelkich kwestii spornych, jak również interpretacją zasad oraz niejasności związanych z terenami. Specyfikacja: Każda powierzchnia „ażurowa” liczy się jako pełna oraz można prowadzić ostrzał z budynku albo do budynku, nie przez budynek. Strzelanie przez np. okna budynku na drugą stronę, jest niemożliwe. Zachęca się jednak graczy by rozstrzygali ewentualne spory po koleżeńsku.
7. Każdy z graczy powinien mieć przy sobie: czytelne rozpiski, miarkę, kostki, niezbędne znaczniki.
8. Dopuszczalne jest posiadanie dwóch rozpisek tej samej armii oraz wskazane jest posiadanie rozpiski kurtuazyjnej dla przeciwnika. Gracz jest zobowiązany udostępnić kurtuazyjną rozpiskę przeciwnikowi, jeśli sobie tego zażyczy.
9. W przypadku, kiedy na turnieju zjawi się nieparzysta ilość graczy, co rundę pauzuje gracz z najsłabszym wynikiem i kończy z wynikiem remisowym - 1/5/150. Pierwszy scenariusz pauzuje osoba losowa i także kończy z wynikiem remisowym.
10. Z uwagi na relację, która powstanie po turnieju, wszystkie modele wystawione do gry muszą być kompletne i pomalowane.
11. Proxy dopuszczane są w liczbie 4 (Proxy czyli modele nie należące do frakcji, typu jednostki etc), nie wliczając w to Spec-Opsa. Wszystkie modele muszą być produkcji Corvus Belli i muszą posiadać taką samą sylwetkę jak model za który zostały wstawione.
12. Spec ops może być proxowany z dowolnego modelu, jednak musi być czytelnie oznaczony.
13. Rozegrane zostanie pięć scenariuszy.
14. Turniej będzie miał główną linię fabularną. Wynik turnieju będzie jednocześnie fabularnym rozstrzygnięciem jego przebiegu (jak w Operation: Flamestrike, Strikezone: Wotan i Kurage Crisis), i zostanie przedstawiony przez nas w krótkim filmiku opisującym przebieg i wynik walk.
SCENARIUSZE:
1. Power Pack
2. Tic-Tac-Toe
3. Frostbyte
4. Capture and Protect
5. Engineering Deck
HARMONOGRAM:
SOBOTA
10:00 - 10:30 / Rozpoczęcie turnieju
10:30 - 13:00 / Gra 1.
13:00 - 13:15 / Przerwa 1.
13:15 - 15:45 / Gra 2.
15:45 - 16:00 / Przerwa 2.
16:00 - 18:30 / Gra 3.
19:00 - ∞ / After Party w Pubie Comics Club
NIEDZIELA
10:00 - 12:30 / Gra 4.
12:30 - 12:45 / Przerwa 1.
12:45 - 15:15 / Gra 5.
15:15 - 15:45 / Zakończenie turnieju
(Podane godziny mogą ulec niewielkim przesunięciom)
ZAPISY: Tylko 14 miejsc, czekamy na zgłoszenia!
1. Rafał „Pelenuar” Bezdel (zapłacone)
2. Jurand „Jurdasz” Barlik (zapłacone)
3. Karol „Kreol” Kurzawa (zapłacone)
4. Adam „Ader” Błażejewicz
5. Artur „Szarlatan” Zmitrowicz (zapłacone)
6. Radomir „Rypt” Pryjomski (zapłacone)
7. Paweł „Banan” Banaszyk (zapłacone)
8. Jan „Jezus" Horydowiec (zapłacone)
9. Łukasz „Perzan” Perzanowski (zapłacone)
10. Sebastian „Wróbel” Wróblewski (zapłacone)
11. Marcin „Zielarz” Wróbel (zapłacone)
12. ...
13. ...
14. ...
(Wszystkie zmiany będziemy wprowadzać na bieżąco. Liczba miejsc jest ograniczona)