• Blog
  • Board index
  • FAQ
  • Register
  • Login
Board indexRegional ForumsEuropePolandTurnieje oraz granie zorganizowaneTrójmiasto
  • Search
  • Print view

2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

Moderators: Alkasyn, KędzioR_vo

Post a reply
25 posts • Page 1 of 1

2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by KędzioR_vo » February 8th, 2022, 9:01 pm

Zapraszam na drugi turniej 16 Sezonu Ligi PomoRskiej.

Image
Turn around bright eyes

Termin: sobota, 26 lutego 2022 r.
Miejsce: Sklep Dragon, ul. Morska 173, Gdynia
Czas: start 9:30,
Zapisy, ustawianie terenów itp od 9:00 – należy być na miejscu najpóźniej do 9:10. W razie nieparzystej liczby graczy osoba nie zgłoszona do turnieju pauzuje, ewentualnie osoba najbardziej spóźniona, w razie parzystej liczby graczy osoby spóźnione grają ze sobą i nie mają przedłużonego czasu.
Wejściówka 15zł na rzecz Ligi Pomorskiej.

Rozegramy 4 bitwy trwające po 90 minut lub 3 tury albo po turze, w której jeden z graczy ma Retreat!, kolejny rozgrywa swoją i koniec.
Należy mieć przy sobie przejrzyste i czytelne rozpiski jawne, by móc je pokazać przeciwnikowi. Należy mieć też rozpiski tajne do sprawdzenia na koniec rozgrywek.

Armie na 150pkt, 3SWC, 1 grupa. Można mieć 2 rozpiski - wybieramy, którą gramy po poznaniu scenariusza i przeciwnika, a przed rzutem na inicjatywę.

W związku z walką w wąskich korytarzach dopuszczone są jedynie jednostki o sylwetkach S1 i S2, można wystawiać motocyklistów pieszo, nie można brać jednostek z przymusowym wykorzystaniem AD: Combat Jump.

Zagramy w naszym własnym, bardzo lubianym systemie Boarding Action - na takich mapkach z dodatkiem małych przeszkadzajek - UWAGA, te plansze są mniejsze od typowych mat, mają ok. 90cm x 90cm, stąd też mniejsze i rozróżnione strefy rozstawienia:
Image

Image

Image

Kolorowe linia to strefy rozstawienia - żółta oznacza mniejszą strefę, dla zaczynającego (ok.5,5cala), natomiast czerwona, bardziej wysunięta, to strefa dla drugiego gracza (ok. 9 cali).

W każdej z bitew większość drzwi zaczyna jako zamknięte. O tym, czy drzwi wewnątrz stref rozstawienia są otwarte, czy zamknięte, decyduje rozstawiający się tam gracz. Na planszach drzwi powinny być oznaczone.
Otwierać drzwi można Short Skillem w kontakcie, bez rzutów.
UWAGA - drzwi otwierają się na KONIEC rozkazu, czyli wróg nie może jako ARO zastrzelić otwierającego.
Na potrzeby niszczenia mają ARM 6 i STR 1. Można je psuć tylko amunicją Anti-Materiel.
Drzwi do Centrum Dowodzenia (centralne pomieszczenie) są też zamknięte, ale by je otworzyć, należy wykonać test Short Skill na WIP, Inżynier i Haker na WIP +3 w kontakcie, pozostali specjaliści na WIP (oraz inżynier przez dronkę lub haker przez repeater), zwykłe jednostki na WIP -3.
Mają statystyki ARM 8 i STR 2.
W CC drzwi trafia się automatycznie (jednostki z CC powyżej 20 mogą rzucać, chcąc trafić krytyka), przy strzelaniu drzwi mają dodatkowy modyfikator +3 do trafienia (jeśli z dystansu mamy +3, to jest łącznie +6).
Ściany mają statystyki ARM 8 STR 3 i również można je niszczyć - po wywaleniu powstaje przejście wielkości Narrow Gate.
Ściany do Centrum Dowodzenia mają ARM 10 STR 3.

W każdej grze liczymy Objective Points (za cele misji) i Victory Points (za przeżywanie gier swoimi jednostkami).
Przeliczamy OP na punkty meczowe - Tournament Points.
Różnica 0 OP - remis 2:2 TP
Różnica 1-3 OP - mała wygrana/porażka 3:1 TP
Różnica 4 i więcej OP - duża wygrana/porażka 4:0 TP.

Układ w tabeli turniejowej będzie ustawiany wg:
1. Ilości zdobytych Torunament Points
2. Ilości zdobytych Objective Points
3. Zdobytych Victory Points za przeżywanie swoimi jednostkami
4. Ilości Objective Points zdobytych przez przeciwników

W pierwszej bitwie gramy losowo. Spóźnialscy zagrożeni pauzą.
Dalej system szwajcarski.
W razie nieparzystej liczby graczy osoba pauzująca (najbardziej spóźniona na turniej lub wylosowana w pierwszej grze) będzie dostawała uśrednioną ilość OP i VP zdobytych w bitwach.

Zagramy 4 poniższe scenariusze, ale w kolejności losowej:

1. Zająć centrum dowodzenia - należy opanować pomieszczenie zlokalizowane w centrum mapy.
Za posiadanie w pomieszczeniu dowodzenia większej ilości jednostek 1OP, za dwa razy więcej jednostek 2OP (nie kumuluje się z poprzednim).
Za większą wartość punktową 1OP, za 2 razy większą wartość punktową 2OP (nie kumuluje się z poprzednim).
Dodatkowo za posiadanie w centrum minimum dwóch jednostek 1OP i za wyczyszczenie pomieszczenia z aktywnych wrogów na koniec 1OP.
Razem maks 6OP za same cele scenariusza, dodatkowe 1OP za wybicie 75VP lub więcej i jeszcze 1OP za wybicie więcej VP, niż wybił przeciwnik.


2. Przejąć dane - przed rzutem na inicjatywę kładziemy na linii środkowej co 18cm 4 podstawki piesze, symbolizujące ciała naukowców. Dla każdego z tych ciał robimy test scatter - ustawiamy znacznik wybuchu z 1 skierowanym do środka, rzucamy D20 i D6, pierwszy to kierunek zniesienia, drugi to ilość cali. Oczywiście trup nie może trafić na ścianę, jeśli tak się stanie, ustawiamy podstawkę na linii zniesienia jak najbliżej, by cała była w pomieszczeniu.
Każde z ciał ma przy sobie dane, które musimy przejąć. By je odszukać, należy w kontakcie z naukowcem zdać test PH - Short Skill. Lekarze oraz inżynierowie mogą próbować przeszukiwać ciała poprzez dronki, ale z PH - 3 (korzystając z cechy PH dronki).
Specjaliści - Lieutenant, engineer, hacker, FO, CoC, doktor, paramedyk, specialist troop - mają prawo przerzucić nieudany test przeszukiwania.
Jeden naukowiec ma tylko 1 zasobnik z danymi. Jeśli jednostka, która pobrała dane, zginie lub utraci przytomność, traci się za to punkty, a dodatkowo wróg może z takowej pobrać te same dane.
Każdy żołnierz może nieść nieograniczoną liczbę danych.
Jednostki mogą sobie przekazywać dane - jest to Short Skill w BtB.

Do zdobycia po 1OP za posiadanie każdego zasobnika z danymi, dodatkowo 1OP za niedopuszczenie wroga do informacji (nie może miec żadnego pakietu na koniec gry) i kolejny 1OP za posiadanie minimum 2pakietów informacji.
Łącznie z tego 6 OP, dodatkowe 2OP za mordowanie - 1OP za wybicie 75VP lub więcej i jeszcze 1OP za wybicie więcej VP, niż wybił przeciwnik.


3. Misja Treningowa - krwista pomorska wyrzynka z pewnym dodatkiem mózgu - mordujemy wrogie jednostki różnymi naszymi.
Za zranienie wrogów 1 jednostką - 1 OP
Za zranienie wrogów 2 jednostkami - 2 OP
Zranienie 3 jednostkami - 3 OP
4 jednostkami i więcej - 4 OP (nie kumulują się z poprzednimi)
Dodatkowo za posiadanie "killsów" u większej ilości jednostek, niż posiada wróg - 1 OP
Za dwa razy większą ilość killerów - 2 OP (nie kumuluje się z poprzednim)
Dodatkowo za wybicie 75VP - 1 OP
Za zabicie więcej VP, niż wróg - 1 OP.

Dobijanie przy stanie Uncounsciousness się nie liczy. Natomiast punkty są za każde zranienie - nawet wtedy, gdy przykładowo dwie jednostki trafią i zranią tego samego wroga w ARO, to obie dostają punkcik. Zranienie, które zostanie uleczone, też daje punkt.


4. Rajd na Generatory - Na środkowej linii pola walki stawiamy dwa znaczniki na podstawkach 40mm - jeden w centrum dowodzenia, drugi na środku szerokiego korytarza. Są to generatory osłon. Naszym celem jest kalibracja tych generatorów na pożytek naszej armii.
Kalibracja to short skill BtB, normal test WIP.
Inżynier i haker mają bonus +3 do WIP, specjaliści inni (Lieutenant, Spec Opsy, Forward Observer, Chain of Command, Doktor, Paramedyk) na WIP, a jednostki zwykłe testują podłączanie kontaktu na WIP -3. Dronki medyczna i inżynierska również mogą klikać anteny, na WiP - 3 (korzystając z własnej wartości WiP).
Kalibracja na swoje fale automatycznie wyłącza wrogą kalibrację.
Za posiadanie na koniec gry skalibrowanego generatora są 2 OP.
Dodatkowo 1OP jest za posiadanie większej ilości skalibrowanych generatorów na koniec każdej z rund i 1OP jest za uniemożliwienie wrogowi kalibracji żadnego z generatorów podczas gry.
(Przykładowo gracze A i B toczą zażarty bój, skupiają się na jednym generatorze o oznaczeniu X - gracz A skalibrował generator X w 1 turze, gracz B nie miał żadnych skalibrowanych generatorów, dopiero w 3 turze gracz B wytłukł wroga i przekalibrował generator X - w związku z tym gracz A dostaje 1OP za posiadanie skalibrowanej większej ilości generatorów przez większą ilość tur, ale gracz B zyskuje 2OP za skalibrowanie generatora na koniec gry).
Plus po 1OP za wybicie 75VP wroga i 1OP za wybicie więcej VP, niż wróg.


Dodatkowe uściślenia do Boarding Action, związane z różnymi kwestiami wystawienia itp:

Skoczkowie - tylko wychodzenie z krawędzi bocznych, maksymalnie do połowy pola bitwy. Dla nich traktujemy zewnętrzne ściany jako możliwe do pokonania (bo na niektórych mapach nie mieliby prawie gdzie wyjść).
Jednostki, które muszą zeskakiwać - jak bekony - nie mogą być używane.

Infiltracja - posiada dwie opcje wystawienia - można wystawić jednostkę bez rzutów 3" bliżej środka w stosunku do strefy wystawienia, lub ryzykować infiltrację do połowy stołu z rzutem na PH (w razie nieudanego rzutu stoją na krawędzi własnej).
W żadnym ze scenariuszy nie można infiltrować do Centrum Dowodzenia ani wystawiać tam jednostek automatycznie. Jeśli test infiltracji nie wyszedł, jednostka traci swoje Deployable Weapons.

Impersonacja - jednostki dostają +4 cale do wystawienia. Ewentualnie mogą ryzykować test WIP i wystawiać się do połowy stołu. W razie oblania rzutu trafiają na krawędź strefy wystawienia i tracą Deployable Weapons.

Koale, miny itp - powtarzając - nie mogą być wystawiane w pomieszczeniu, do którego ich właściciel nie ma otwartego dojścia (nie można ustawić minelayera w jednym korytarzu, a miny dalej w zamkniętym pokoju). Maks do połowy pola bitwy, o ile ich wystawiający zdał test infiltracji, inaczej są one traktowane jako ekwipunek utracony.

Forward Deployment - +4" zmieniamy na +1", +8" na +2"

Jammery - bez przycięć.

Symbioboms - bez przycięć.

Image
Wpadajcie!

Lista zapisanych:

1. Miften
2. Tymek
3. Jezus
4. Suchy
5. HanSolo
6. Ghost
7. Gęba
8. Lufa
9. Wojciech
10. EdelUr
11. Perzan
12. Zazyl

56. KR_vo możetymrazemsięuda


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1735
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 149 times
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Miften » February 8th, 2022, 9:17 pm

Będę.
User avatar
Miften
 
Posts: 22
Joined: May 25th, 2021, 8:37 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by tymek » February 8th, 2022, 9:17 pm

Osobnik T.Y.M.E.K. poprosi o wpis
User avatar
tymek
 
Posts: 52
Joined: July 4th, 2020, 11:40 am
Has liked: 4 times
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Hansolo » February 8th, 2022, 9:52 pm

Będę!
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
User avatar
Hansolo
 
Posts: 1216
Joined: February 5th, 2013, 2:46 pm
Has liked: 5 times
Been liked: 162 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by discord » February 8th, 2022, 9:55 pm

Zapisz proszę na głupi głupi format :)

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka
...najgrubszy Achilles DolnegoŚląska...wróć Pomorza :)
discord
 
Posts: 45
Joined: August 24th, 2016, 8:12 pm
Has liked: 2 times
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Narrander » February 8th, 2022, 10:06 pm

Dawaj.
All is well that's max well
User avatar
Narrander
 
Posts: 908
Joined: May 9th, 2015, 12:53 pm
Has liked: 118 times
Been liked: 37 times
  • Website

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by jezus » February 9th, 2022, 11:06 am

Poprosze!
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 244
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 48 times
Been liked: 42 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Wojciech » February 9th, 2022, 11:34 am

Będę.
Swoją drogą coś tam było nie tak z tymi planszami... Coś trzeba było zamalować, czy wykorektorować? :?
User avatar
Wojciech
 
Posts: 391
Joined: January 26th, 2016, 8:08 pm
Location: Czarne Błota
Has liked: 36 times
Been liked: 24 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by jezus » February 9th, 2022, 3:10 pm

Wojciech wrote:Będę.
Swoją drogą coś tam było nie tak z tymi planszami... Coś trzeba było zamalować, czy wykorektorować? :?


Nie przynosić tych bez Control Rooma na środku ;)
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 244
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 48 times
Been liked: 42 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by KędzioR_vo » February 9th, 2022, 8:46 pm

Wojciech wrote:Będę.
Swoją drogą coś tam było nie tak z tymi planszami... Coś trzeba było zamalować, czy wykorektorować? :?


Możesz przynieść, objedzie się markerem Centrum dowodzenia i oznaczy drzwi i będzie spoko.
Po ostatnim BA o tym pisaliśmy.


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1735
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 149 times
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Pierzasty » February 9th, 2022, 9:21 pm

KędzioR_vo wrote:Po ostatnim BA o tym pisaliśmy.

Wydaje mi się, czy one mają te control roomy zmodyfikowane w stosunku do ITS-owych, np. mają tylko po 2 wejścia?
User avatar
Pierzasty
 
Posts: 2185
Joined: January 4th, 2013, 10:23 pm
Location: Warsaw, Poland
Has liked: 0 time
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Wojciech » February 10th, 2022, 2:22 pm

Tia... po prostu jak drukowałem w 2019 roku chyba jeszcze to "starą" wersję. Tą, gdzie zamiast control roomu są np trzy pomieszczenia. Ale jakoś nikt do czasu ostatniego turnieju się nie połapał :P
User avatar
Wojciech
 
Posts: 391
Joined: January 26th, 2016, 8:08 pm
Location: Czarne Błota
Has liked: 36 times
Been liked: 24 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by KędzioR_vo » February 10th, 2022, 8:46 pm

Pierzasty wrote:
KędzioR_vo wrote:Po ostatnim BA o tym pisaliśmy.

Wydaje mi się, czy one mają te control roomy zmodyfikowane w stosunku do ITS-owych, np. mają tylko po 2 wejścia?


Panie!
Tu wszystko jest zmodyfikowane, czysta niesubordynacja, szaleństwo i reformacja, tego nie pomalujesz! :D


PozdRawiam

P.S. Wojciech, bo tu sami spostrzegawczy gracze są :D
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1735
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 149 times
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Perzan » February 19th, 2022, 5:22 pm

Będę
:haqq: Your friendly neighbourhood Fiday
User avatar
Perzan
 
Posts: 329
Joined: January 20th, 2017, 12:02 am
Location: Gdynia
Has liked: 208 times
Been liked: 21 times
  • Website

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Narrander » February 20th, 2022, 9:06 pm

A ja jednak nie, za dużo roboty:/
All is well that's max well
User avatar
Narrander
 
Posts: 908
Joined: May 9th, 2015, 12:53 pm
Has liked: 118 times
Been liked: 37 times
  • Website

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by 0-Ghost-0 » February 20th, 2022, 10:45 pm

Zapisz proszę.
User avatar
0-Ghost-0
 
Posts: 132
Joined: May 9th, 2015, 1:50 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 8 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by jezus » February 22nd, 2022, 9:25 pm

Zazyl prosi o dopisanie do listy :D
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 244
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 48 times
Been liked: 42 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by discord » February 25th, 2022, 8:28 am

Wykreślcie...żona powiedziała że są ważniejsze rzeczy niż ludziki na ten weekend :(

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka
...najgrubszy Achilles DolnegoŚląska...wróć Pomorza :)
discord
 
Posts: 45
Joined: August 24th, 2016, 8:12 pm
Has liked: 2 times
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by KędzioR_vo » February 25th, 2022, 11:08 am

discord wrote:Wykreślcie...żona powiedziała że są ważniejsze rzeczy niż ludziki na ten weekend :(


:glomp:


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1735
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 149 times
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Perzan » February 26th, 2022, 5:10 pm

Dzieki za Kedzior za organizowanie i przeciwnikom za gry!

66oxi6.jpg


1. Wojciech, Yu Jing. 7:0, 133:5
2. Zazyl, Nomaderzy. 2:1, 94:47
3. Gęba, Kosmoflot. 5:4, 98:88
4. Miften, Falanga. 8:0, 131:12

W grze z Wojciechem (przegralem wip, bylem drugi) rajd Zuleyki urwal 4 modele i rane z Hsiena.

W grze Zazylem (przegralem wipa, bylem drugi) rajd Zuleyki urwal 4 modele w tym Puppetmastera.

W grze z Gębą wygralem wipa, dalem mu Deployment. Pociag irmandinho i varangianow dojechal ale udawalo sie skorowac kille i isc w unconscious Libertosem i Zuleyka. Ta ostatnia uleczylem i zabila Uxie, a Asawira po urwaniu fraga uciekl na druga flanke od Wallace i zamknal za soba drzwi. W ostatniej turze po dlugiej deliberacji nie wydalem 4 rozkazow i dzieki temu utrzymalem 10 vp wiecej.

W grze z Miftenem wygralem wipa i twardo wziąłem drugą. Zaczal rumakowac Hectorem, Daylami urwal 4tego z linka, Zuleyka przybiegła i okazalo sie, ze Hector zapłonął takim ogniem do niej ze... GG.
Last edited by Perzan on February 27th, 2022, 1:15 am, edited 1 time in total.
:haqq: Your friendly neighbourhood Fiday
User avatar
Perzan
 
Posts: 329
Joined: January 20th, 2017, 12:02 am
Location: Gdynia
Has liked: 208 times
Been liked: 21 times
  • Website

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Miften » February 26th, 2022, 8:11 pm

Dzięki za gry było elegancko. I za organizację. 4 gry nie takie straszne!

Hektor, okazał się Hot stuff na BA (pun intended) model ma już permanentny Fire vulnerability u mnie :)
User avatar
Miften
 
Posts: 22
Joined: May 25th, 2021, 8:37 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by jezus » February 26th, 2022, 9:10 pm

Dzięki wielkie za wspólne granie :D

4 gry na BA dają radę, fajnie że przetestowaliśmy koncept!
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 244
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 48 times
Been liked: 42 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by tymek » February 27th, 2022, 10:16 am

Ogromne dzięki za granie i cierpliwość moich przeciwników, kumulowane siedem godzin snu od paru dni dało mi się we znaki...
Zaskakująco sprawnie rozegraliśmy te gry, chyba gracze się przejęli tymi czterema grami i poogarnialiśmy zasady misji i rozpisek, co nie?
User avatar
tymek
 
Posts: 52
Joined: July 4th, 2020, 11:40 am
Has liked: 4 times
Been liked: 5 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by KędzioR_vo » February 27th, 2022, 11:32 am

Dzięki również wszystkim za przybycie i przeciwnikom (Zazyl, Suchy, Wojciech, Tymek) za ciekawe starcia :)
Muszę przyznać, że moja dość rekreacyjna rozpiska Ramah Task Force miała duże problemy z bardziej zopytmalizowanymi listami. Ale jakoś miałem ochotę pograć RTF zamiast QK czy Bahramu, których listy wychodziły mi ostrzejsze.

Tak czy inaczej cztery bitwy udało się rozegrać sprawnie i sensownie, trzeba przyznać.

Wyniki:
1. Perzan Haqq 14TP 22OP
2. Jezus Nomads 12TP 23OP
3. Miften Steel Phalanx 11TP 20OP
4. Zazyl Nomads 10TP 20OP
5. KR_vo Ramah 9TP 20OP
6. Gęba Kaledonia 9TP 18OP
7. Wojciech Yu Jing 8TP 17OP
8. Ghost PanO 7TP 15OP
9. HanSolo Kosmoflot 6TP 12OP
10. Suchy JSA 4TP 8OP
11. EdelUr Shasvasti 3TP 9OP
12. Tymek QK 3TP 6OP

Nie pamiętam wszystkich armii - jeśli gdzieś tam źle wpisałem, to dawajcie znać.

Tutaj kilka fotek

Już za miesiąc, 26 marca, kolejne granie, piszcie w temacie ligowym, na co macie ochotę.
Z Infinity, oczywiście :P

Image

PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1735
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 149 times
Been liked: 220 times

Re: 2022 02 26 - Total Eclipse - 2.turniej 16 Sezonu - BA150

by Pierzasty » February 27th, 2022, 5:36 pm

KędzioR_vo wrote:Image

"Toasty!"
User avatar
Pierzasty
 
Posts: 2185
Joined: January 4th, 2013, 10:23 pm
Location: Warsaw, Poland
Has liked: 0 time
Been liked: 220 times


Post a reply
25 posts • Page 1 of 1

Return to Trójmiasto

  • Board index
  • The team • Delete all board cookies • All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Contact Us

contactdatasphere@gmail.com
 

View new posts

  • Re: Wyzwanie malarskie - lipiec 2022 by Errhile
  • Re: Wyzwanie malarskie - czerwiec 2022 by Errhile
  • Re: Szesnasty Sezon Pomorskiej Ligi Infinity - Sweet Sixteen by discord
  • Re: Wyzwanie malarskie - lipiec 2022 by nephilius
  • Re: Wyzwanie malarskie - czerwiec 2022 by nephilius
  • Re: Wyzwanie malarskie - czerwiec 2022 by Errhile
  • Wyzwanie malarskie - lipiec 2022 by Errhile
  • Re: Szesnasty Sezon Pomorskiej Ligi Infinity - Sweet Sixteen by KędzioR_vo
Designed by RocketTheme
Reset
  • Data Sphere
  • Corvus Belli