• Blog
  • Board index
  • FAQ
  • Register
  • Login
Board indexRegional ForumsEuropePolandTurnieje oraz granie zorganizowaneTrójmiasto
  • Search
  • Print view

2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

Moderators: Alkasyn, KędzioR_vo

Post a reply
15 posts • Page 1 of 1

2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by KędzioR_vo » November 24th, 2022, 8:01 pm

Finał 16go sezonu Ligi Infinity!

Image

Świąteczne 200pkt!

LAST CHRISTMAS

Termin: sobota, 10 grudnia 2022r.
Miejsce: Sklep Dragon, ul. Morska 173, Gdynia
Czas: start 9:30, zapisy, ustawianie terenów itp od 9:00 – należy być na miejscu najpóźniej do 9:10. W razie nieparzystej liczby graczy osoba nie zgłoszona do turnieju pauzuje, ewentualnie osoba najbardziej spóźniona, w razie parzystej liczby graczy osoby spóźnione grają ze sobą i nie mają przedłużonego czasu.
Wejściówka 15zł na rzecz Ligi Pomorskiej

Gramy na 200pkt, 4SWC, 2rozpiski, 100 minut lub 3 tury na grę, po turze, w której jeden z graczy ma Retreat!, kolejny rozgrywa swoją i wtedy jest koniec.
Liczymy Objective Points i Victory Points.
Na bitwę max 10 OP.
Zależnie od ilości zdobytych OP będą przyznawane TP - Turniejowe Punkty.
Różnica 0 OP - remis 2:2 TP
Różnica 1-4 OP - mała wygrana/porażka 3:1 TP
Różnica 5 i więcej OP - duża wygrana/porażka 4:0 TP.

Układ w tabeli turniejowej będzie ustawiany wg:
1. Ilości zdobytych punktów meczowych TP
2. Ilości zdobytych Objective Points za cele misji
3. Zdobytych Victory Points za przeżywanie swoimi jednostkami
4. Ilości Objective Points zdobytych przez przeciwników

Ewentualnie w razie remisu dwóch graczy grających ze sobą na pierwszym miejscu stawiamy wynik bezpośredniej bitwy.

W związku z tym, że to finał sezonu, a sytuacja w tabeli jest bardzo ciekawa, w pierwszej bitwie gramy wg aktualnej tabelki ligowej. Miejsce 1 z 2, 3 z 4 itp.

Gracze nieobecni na wcześniejszych turniejach będą traktowani jako miejsca niższe.
W kolejnych gramy według tabelki wyników (tzw. system szwajcarski - 1 z 2, 3 z 4, 5 z 6 itd). W razie nieparzystej liczby graczy osoba pauzująca (najbardziej spóźniona na turniej lub wylosowana w pierwszej grze, w ) będzie dostawała uśrednioną ilość OP i VP zdobytych w bitwach.


Scenariusze:


Przed rzutem na inicjatywę należy na każdym stole rozstawić 5 znaczników Prezentów - sylwetki S1. Ustawiamy je na linii środkowej pola bitwy co 8cali, a następnie dla każdego robimy test Scatter - okrągła templatka z 1 skierowanym do środka, rzut K20 za kierunek, rzut K6 za ilość cali, na jakie zniosło dany Prezent. Przy środkowym prezencie 1 w kierunku lepszej strony rozstawienia.
Prezenty muszą być na poziomie terenu - jeśli trafią na jakiś budynek lub górę, ustawiamy je bliżej środka w najbliższym możliwym położeniu.

Każdy Prezent może być raz przeszukany przez każdą z armii - jest to Short Skill na WiP. Jednostka, która przeszukała udanie prezent dokonuje następnie rzutu na Booty zyskuje wylosowany bonus. Przy krytyku na rozpakowanie prezentu można przerzucić wynik Booty.
Bonusów nie można przekazywać innym jednostkom.
Można mieć tylko jeden bonus aktualnie, przy drugim przeszukanym Prezencie jednostka może wybrać, czy podnosi daną opcję, wylosowaną z tabelki Booty i zastępuje wcześniejszą.

Specjaliści (Haker, inżynier, FO, CoC, Doktor, Paramedyk oraz Specialist i Lieutenant) mogą przerzucić nieudany test WiP na otwieranie Prezentu.
Jednostki wprawione w kradzeniu, czyli posiadające zasady Booty nie muszą testować WiPa na otwieranie prezentu - wydają po prostu Short Skill.

Image

W każdym ze scenariuszy można dostać dodatkowo po 1OP za przeszukanie Prezentu, maks 2 OP za to.


1. Mikołajkowa Misja Treningowa -

Image

Wiadomo, że święta to czas pokoju i wybaczenia, a główne kolory to czerwień i zieleń, więc w tej misji wybaczamy winy wrogów i mordujemy ich szybko, bez torturowania, karmazynem krwi ochlapując okoliczne choinki :P
Jako, że wszystko zostaje w rodzinie i radością należy się dzielić, ta misja docenia armie, w których każdy ma swój udział w rozczłonkowywaniu wrogów:
Za zranienie wrogów 2 jednostkami - 1OP
Za zranienie wrogów 3 jednostkami - 2OP
Zranienie 4 jednostkami - 3OP
5 jednostkami i więcej - 4OP
Dodatkowo za posiadanie "killsów" u większej ilości jednostek, niż posiada wróg - 1OP.
Za dwa razy większą ilość killerów - 2OP
Dodatkowo za wybicie 100VP - 1OP
Za zabicie więcej VP, niż wróg - 1OP

Plus maks 2 OP za przeszukiwanie Prezentów.

Dobijanie przy stanie Uncounsciousness się nie liczy. Każde zranienie się liczy. Nawet takie, które później uleczy doktor. Nawet takie, gdy wklepiemy jedną ranę Avatarowi. U Shasvaastii doprowadzenie do stanu jajka daje punkty.
Gdy w ARO dwie jednostki wklepią ranę przeciwnikowi, obie dostają punkt.
Przy jednostkach Ghost: Synchronized, Ghost: Servant, Ghost: Marionette, Ghost: Jumper itp traktujemy je jako jeden byt - zbierają killsy razem, ale też nie da się na nich nabijać więcej punktów.

...

2. Kontrola Stref wbrew śnieżycom

Image

Dowództwo rozkazało opanować jak największy obszar pola bitwy, na którym występują niespotykane zjawiska, miejscowe śnieżyce i wichury.
Przed początkiem gry należy ustawić na linii środkowej 3 znaczniki co 16 cali. Wykonujemy dla nich test Scatter - okrągła templatka z 1 skierowanym do środka, rzut K20 za kierunek, rzut K6 za ilość cali, na jakie zniosło dany znacznik. Przy środkowej templatce 1 w kierunku losowym, wybranym przez obu graczy.
W miejscach, w których znaczniki wylądują, rozpętuje się miejscowa śnieżyca - wielkości okrągłej templatki, która daje Low Visibility Zone i Saturation Zone.
Przed początkiem każdej z kolejnych rund wykonujemy dla każdej z 3 śnieżyc kolejny test Scatter. Jeśli śnieżyca wypadnie za stół, zostaje na krawędzi środkiem.

A zadaniem wojsk jest opanowywanie ćwiartek poza swoją strefą - posiadanie w nich jednostek o większym koszcie punktowym, niż przeciwnik.
Za kontrolowanie większej ilości ćwiartek po jednej z tur – 1OP.
Za kontrolowanie większej ilości ćwiartek po większej ilości tur – 2OP (kumuluje się z powyższym)
Za kontrolowanie większej ilości ćwiartek na koniec gry – 2OP
Za wyczyszczenie ćwiartek z wszelkich jednostek wroga na koniec gry – 1OP

(Przykładowo: Gracz A po 1szej turze miał więcej ćwiartek, ale w drugiej i trzeciej gracz B przejął pole bitwy. Gracz A dostaje 1OP za jedną turę, gracz B dostaje 2OP za więcej tur dominacji i dodatkowe 2OP za dominację na koniec gry.)

Za zabicie 100VP wroga - 1OP.
Za zabicie więcej VP, niż wróg - 1OP.
Plus maks 2 OP za Prezenty.

...

3. Choinka by to!

Image

Idą święta, trzeba stroić choinki - tym lepiej, że akurat trzy są na polu bitwy! Taki świąteczny zbieg okoliczności.
Na linii środkowej ustawiamy 3 znaczniki 40mm - jeden jest na środku, dwa ustawiamy po 12cali od niego w lewo i prawo. Muszą być na poziomie ziemi. Aby włączyć własny sygnał świetlny należy w kontakcie z drzewkiem zdać short skill WiP - inżynier i haker z WIP +3, specjaliści inni (Lieutenant, Spec Opsy, Forward Observer, Chain of Command, Doktor, Paramedyk) na WIP, a jednostki zwykłe testują podłączanie kontaktu na WIP -3. Podłączenie swoich gwiazdek wyłącza wrogie.
Cele gry - za ustawienie światełek na choince 2OP (za każdą, maks 6OP, liczone na koniec gry).

Za zabicie 100VP wroga - 1OP.
Za zabicie więcej VP, niż wróg - 1OP.
Plus maks 2OP za prezenty.

...

Święta to czas rodzinny, więc spróbujcie nie zawieść Waszej nerdowskiej familii i stawcie się gromadnie!
I odpowiednio przygotowani!

Image

Zapisani:
1. Jezus
2. Perzan
3. Discord
4. Miften
5. Gęba
6. Tymek
7. Patrof
8. Ghost
9. EdelUr
10. Zielarz
11. KR_vo


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1773
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 168 times
Been liked: 232 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by jezus » November 25th, 2022, 3:00 pm

Poproszę :)
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 258
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 56 times
Been liked: 48 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by Perzan » November 25th, 2022, 5:57 pm

No raczej
:haqq: Your friendly neighbourhood Fiday
User avatar
Perzan
 
Posts: 363
Joined: January 20th, 2017, 12:02 am
Location: Gdynia
Has liked: 225 times
Been liked: 27 times
  • Website

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by discord » November 28th, 2022, 1:50 pm

Ja chyba wreszcie dojadę :)
...najgrubszy Achilles DolnegoŚląska...wróć Pomorza :)
discord
 
Posts: 64
Joined: August 24th, 2016, 8:12 pm
Has liked: 3 times
Been liked: 7 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by Miften » November 28th, 2022, 9:59 pm

Będę.

Gramy na pełnych stołach?
User avatar
Miften
 
Posts: 54
Joined: May 25th, 2021, 8:37 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 14 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by KędzioR_vo » November 29th, 2022, 9:26 am

Miften wrote:Będę.
Gramy na pełnych stołach?


Oczywiście, na pełnych.

Przy okazji info pozytywne - dostaliśmy z CB wczoraj wsparcie i mogę napisać tyle, że będziecie zadowoleni ;)


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1773
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 168 times
Been liked: 232 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by tymek » December 2nd, 2022, 10:56 am

zapisz proszę
User avatar
tymek
 
Posts: 71
Joined: July 4th, 2020, 11:40 am
Has liked: 4 times
Been liked: 5 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by patrof » December 2nd, 2022, 7:31 pm

Hej, zapiszecie mnie też?

(BTW to mój pierwszy turniej infinty)
patrof
 
Posts: 7
Joined: November 21st, 2022, 6:13 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 1 time

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by KędzioR_vo » December 2nd, 2022, 8:39 pm

patrof wrote:Hej, zapiszecie mnie też?
(BTW to mój pierwszy turniej infinty)


Pewnie, zapraszamy :)
200 pkt i turniej świąteczny to dobra opcja na start.


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1773
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 168 times
Been liked: 232 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by Perzan » December 4th, 2022, 12:31 am

patrof wrote:(BTW to mój pierwszy turniej infinty)


Witamy!
:haqq: Your friendly neighbourhood Fiday
User avatar
Perzan
 
Posts: 363
Joined: January 20th, 2017, 12:02 am
Location: Gdynia
Has liked: 225 times
Been liked: 27 times
  • Website

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by 0-Ghost-0 » December 4th, 2022, 9:08 pm

Hej zapisz mnie i brata ;) .
User avatar
0-Ghost-0
 
Posts: 135
Joined: May 9th, 2015, 1:50 pm
Has liked: 0 time
Been liked: 8 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by KędzioR_vo » December 8th, 2022, 8:32 pm

Panowie!
Jeśli ktoś jeszcze się waha i chce wpaść na finał, serdecznie zapraszam :)
Niezdecydowani niech najlepiej dadzą znać do jutra, bo to znacznie ułatwi mi ogarnięcie kwestii organizacyjnych.


PozdRawiam i do zobaczenia!
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1773
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 168 times
Been liked: 232 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by Perzan » December 10th, 2022, 8:02 pm

Święta święta i po świętach... Na szczęście Święta ciagle przed nami!

Dziękuję organizatorowi i przeciwnikom za swietne gry!

Jezus: zażarty pojedynek do konca, wynik rozstrzygnął sie o 3 vp i prezenty wyciagniete lub nie

Rozpiska 1.

Miften: Zulekya byla niesmiertelna i ponownie pozostawila Zły Dotyk!

Rozpiska 1.

Geba: dżizas jaki napor. Na szczęście to oznaczalo ze wszyscy byli blisko. W pierwszej turze nie wiedzialem jak ja sie odkopie z tych Irmandinho i Varangianow, na szczęście dalo sie trejdowac jakos kumami, Daylami i Liberto.
Fiday powstrzymal Uxie parasolką, a Asawira robil za przynętę i mial duuuzo farta - wstal na regeneracji. Gdyby nie to (lub nie zdane 6-8 armorow wczesniej) bylby LoL w drugiej. A tak- cyk, Digger, Zuleyka i core rozkręcony, a potem juz Asawira caly na bialo kliknal choinki i prezenty odpakowal!

Rozpiska 1

IMG_20221210_172444.jpg


IMG_20221210_172456.jpg
:haqq: Your friendly neighbourhood Fiday
User avatar
Perzan
 
Posts: 363
Joined: January 20th, 2017, 12:02 am
Location: Gdynia
Has liked: 225 times
Been liked: 27 times
  • Website

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by jezus » December 10th, 2022, 8:23 pm

Dzięki wielkie za wypasiony turniej i graty dla zwyciezców.
Mega propsy dla Kędziora za ogarnięcie po raz kolejny fajnego turnieju, sytych nagród oraz trwającej rok Ligi <3
Corregidor's Crimson 93
User avatar
jezus
 
Posts: 258
Joined: September 23rd, 2016, 8:18 am
Location: Northern Poland
Has liked: 56 times
Been liked: 48 times

Re: 2022 12 10 - Last XMas - 12.turniej 16 Sezonu - 200

by KędzioR_vo » December 11th, 2022, 9:47 pm

Dobra, jest chwila na ogarnięcie tematu - dzięki wszystkim za przybycie i wczorajsze granie po świątecznemu ;)
Dzięki też dla przeciwników, po pierwszej bitwie z Miftenem kolejne były jak wspominki z lat gry w LotRa, bo stamtąd się znamy z Patrofem, dawno nie widzianym (witamy w Infinity!), oraz EdelUrem :)

Wyniki turnieju:
1. Perzan 11TP/28OP
2. Discord 9TP/25OP
3. KR_vo 9TP/24OP
4. Gęba 7/21
5. Ghost 6/15
6. Jezus 5/16
7. Miften 4/13
8. Tymek 4/9
9. EdelUR 3/10
10. Patrof 2/10

A jaką te wyniki zrobiły różnicę w rankingu, to w temacie obok

I fotki:
https://imgur.com/gallery/c1jqbQu


PozdRawiam
I hunt.
You run.


WarCor w Trójmieście - kontaktuj się w kwestii gier i nauki zasad.
User avatar
KędzioR_vo
 
Posts: 1773
Joined: May 9th, 2015, 9:22 am
Has liked: 168 times
Been liked: 232 times


Post a reply
15 posts • Page 1 of 1

Return to Trójmiasto

  • Board index
  • The team • Delete all board cookies • All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Contact Us

contactdatasphere@gmail.com
 

View new posts

  • Re: Wyzwanie malarskie - maj 2025 by Errhile
  • Re: Wyzwanie malarskie - kwiecień 2025 by Errhile
  • Re: Wyzwanie malarskie - maj 2025 by Errhile
  • Re: Wyzwanie malarskie - maj 2025 by nephilius
  • Re: Wyzwanie malarskie - kwiecień 2025 by kashper
  • Re: Wyzwanie malarskie - kwiecień 2025 by nephilius
  • Re: Wyzwanie malarskie - maj 2025 by Errhile
  • Wyzwanie malarskie - maj 2025 by Errhile
Designed by RocketTheme
Reset
  • Data Sphere
  • Corvus Belli