Page 1 of 3

Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 6th, 2019, 7:32 pm
by Narrander
Image

Szosa była, poza jedną ciężarówką, zupełnie pusta. Dostawczy gigant sunął wśród prerii ciut bardziej cywilizowanych rejonów USAriady. Dzień był duszny, słońce stało w pełni, a na niebie nie widać było ni jednej chmurki. Burze miały nadejść dopiero za kilka dni. Rocka Mütter, jak nosiła się na liniach radiowych, wiozła sporawą dostawę na wioski przygraniczne. Ciesząc się ostatnimi godzinami spokoju pustki, słuchała radia międzygwiezdnego. Fale docierały aż tutaj, niosąc się od stacji circulara na orbicie. Opowieści speakerów nie dziwiły już tak bardzo, jak onegdaj, przy otwarciu trasy. Dalej jednak zawierały w sobie egzotyczność świata poza tym znajomym światkiem.

"Najnowsze doniesienia władz o napadach na circulary dowodzą, że gwiezdni piraci są o wiele liczniejsi niż przypuszczano. Nie można mówić o czasowym wzmożeniu aktywności przestępczej wskutek chaosu wokół bramy deadalus. Zarząd dementuje też pogłoski o domniemanej winie ostatnich aktualizacji systemu zabezpieczeń. Fakt, faktem - do walki z nasilającymi się atakami ochrona szlaków angażuje wszystkie siły. W celu jak najszybszego rozwiązania problemu, rząd O-12 wyznacza nagrodę dla znalazcy źródła problemu. Suma nagrody opiewa już teraz na niebotyczną sumę, a rządy kolejnych członków wspólnoty zasilają ją o nowe darowizny. Warunek wypłaty jest jeden – całkowita likwidacja źródła problemu."

Rocka Mütter przełączyła częstotliwość, przy wiadomościach gwiezdnych szło zasnąć, a trasa miała jeszcze dać w kość. Po kilku godzinach drogi, wjeżdżając już na tereny o wątpliwym bezpieczeństwie, na K-DST wreszcie dane jej było usłyszeć ulubiony kawałek.

Lets… TANK!


Image



Tym samym, jeśli ktoś jeszcze nie załapał, Narrander zaprasza na pierwszą - choć może nie ostatnią kampanię spod jego pióra(piórów) wyjętą. Złapcie saksofon, pistolet i gatki. Pora przekonać się kto zasługuje na miano prawdziwego kosmicznego kowboja. Rywalizujcie w rytmach bebopu, lub spuszczajcie wpierdol w imię bluesa! Bijcie pokłony przed Shin'ichirō Watanabe i niech żodyn nie piśnie ni słowa o chińskich bajkach. To jak - kto chętny na zdefiniowanie gatunku na nowo?

Image


_______________________________________________________________________________________________________________________



Kilka słów o:

1. Kampania wpycha się bezczelnie przed Paradiso - HanS dał zgodę. Dostał za to rezerwacje miejsca:P
2. Misji będzie koło 6 - zależy jak grupy i ile grup się ustali.
3. Nagród nie będzie - sam warcorem nie jestem, a HanS przewalił punkty na wódę i lasery.
4. Motyw kampanii to starcia bounty hunterów, więc plis o branie NA2 lub armi fluffowo pasujących (pozdro Corregidor).
5. Punkty grane to 200 Limited Insertion - nie bawimy się w hyperpower - pracujemy sami:P
6. Spec Ops będzie - startowo od 8 EXP
7. Tabelki i wsio inne zaraz będą - standardzik z kampanii HanSa, ale z ulepszeniem z nowego Paradiso.
8. Czas na rundę - to się mija z celem, wszyscy wiemy. Po prostu będę poganiał.
9. W razie braku dyspozycyjności gracza będę mógł (przy własnej dyspozycyjności) - wskoczyć na jego miejsce. Gram wtedy bez nabitych expów, tylko z zestawem startowym (spec ops 8 EXP itp).
10. Jak graczy zbierze się nieparzyście to wchodzę na całą kampanię :P
11. Jako że to kampania fabularna to będę prosił o pisanie raportów wszystkich uczestników. Bez przymusu, ale z prośbą.
12. I o słuchanie muzyki w linkach. Poczujcie klimat, goddamnit!

To chyba tyle, zaraz pójdą tabele itp.
Zapisy - do końca tygodnia.
See You, Space Cowboys

Image

* Kampania inspirowana legendarnym Cowboy Bebop, grajcie, oglądajcie i nieście the real folk blues w świat!

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 6th, 2019, 7:35 pm
by Narrander
Lista graczy:

Grupa 1 - Danzig Blues:

1. HanSolo (Druze Bayram Wpierdolbity) - 0 EXP
2. Usashi (Spiral Corps sp. z.o.o.) - 7 EXP
3. Bananovitch AKA Marshall Banana (Noname Dashat Random Mercenaries) - 0 EXP
4. Kashper (O-12? Pomylił nas Pan z kimś) - 7 EXP

Grupa 2 - Gdynia Jazz:

1. Zielarz (Live ISS Good) - 0 EXP
2. Ryś (Naruto Taks Force) - 3 EXP
3. KędzioR (Ramah The Fuck) - 7 EXP
4. Narrander (Corre go through the door) - 7 EXP


Bonusy fabularne:

HanSolo - +4 EXP
Usashi - +4 EXP
Bananovitch - +4 EXP
Kashper - +2 EXP
Zielarz - +4 EXP
Ryś - +2 EXP
KędzioR - +4 EXP
Narrander - +4 EXP


Paringi:

Sesja #1:

HanSolo - Kashper | 0-7
Marshall Banana - Usashi | 0-7

Zielarz - Narrander | 0 -7
KędzioR_Vo - Ryś | 7-3

Sesja #2A:

Kashper - Usashi
Narrander - KędzioR

Sesja #2B:

HanSolo - Banan
Zielarz-Ryś

Scenariusze:

UWAGA - każda z gier trwa domyślnie trzy rundy. W przypadku retreat jednego z graczy, gramy do końca rundy, nie tury.

Sesja #1: Go Go Cactus Man!

W bloku a452, poziom -2, piąty sektor, jutro, o tej samej godzinie za trzy godziny. Na górze ma odbyć się koncert, a wokół kasyna lub czerwone latarnie. Nie martwicie się o hałas, a zniszczeń i tak już więcej nie będzie. Oby inwestycja się zwróciła. Szczerze? Nie sądzę, że którykolwiek z nich coś wie. To zwykłe obdartusy bawiące się w mafię, pewnie nawet nie wiedzą od kogo dostali wytyczne. Ale dobry Pan płaci, miły ja mówi. Powodzenia, kosmiczni kowboje.


Misja 1
Stół: przed rzutem na inicjatywę na środku stołu kładziemy okrągłą templatkę. Wykonujemy rzut na dyspersję dla 5 modeli s2 (zbirów) dwoma kostkami D20. Pierwsza z nich to kierunek zniesienia, druga to odległość w calach. Zmieniamy kierunek templatki (1 w kierunku jednej ze stref rozstawienia) po każdej dyspersji. Na koniec umieszczamy na środku stołu jeszcze jedną sylwetkę s2 (bossa).
Strefy rozstawienia standardowe, 12 cali. Brak dodatkowych zasad specjalnych co do rozstawienia.
Statystyki bandy:
Zbir
CC 13 BS 11 PH 10 WIP 12 ARM 1 BTS 0 W 1 S 2
Smg, pistol, knife. Total Reaction, 360 visor.
Boss
CC 14 BS 12 PH 10 WIP 13 ARM 1 BTS 0 W 1 S 2
Combi rifle, pistol, knife. Total reaction, 360 visor.

Członkowie bandy będą strzelać w ARO. Deklarują dodge przy speculativach/zagrożeniem direct template weaponem*/guidedach/strzałach spoza zasięgu ich broni itp.* Dodge jest wykonywany na zasadach niezdanego guts rolla – dąży się do uzyskania Total Coveru. Generalnie liczę na wasz rozsądek i podejmowanie rozsądnych decyzji za AI.
* Gdy jest to obiektywnie lepsze od strzału. W razie wątpliwości (czyli w 90% przypadków) czy skuteczniej jest np. strzelać się, czy dodgować rzućcie monetą/kością/zapytajcie magiczną kulę nr. 8.

Celem misji jest schwytanie ich żywych lub nieprzytomnych. Martwi punktów nie dają. Aby schwytać zbira/bossa należy doprowadzić go do stanu nieprzytomności i wejść z nim w stan CASEVAC, strzelić amunicją stun i wykonać akcję „pojmanie” lub skleić amunicją adhesive i zabezpieczyć zgodnie z ITSowym secure HVT (mieć jednostkę w ZOC przy jednoczesnym braku wrogich jednostek w ZOC) lub przejść ze sklejonym modelem w stan CASEVAC.

Pojmanie – W BtB ze zbirem/bossem w stanie stunned wykonuje się akcje synchronize civilian i postępuje dalej w zgodzie z zasadami CivEvac. UWAGA – jeśli model eskortujący zginie/padnie nieprzytomny, zbira traktuje się jako rozbrojonego – nie generuje on ARO i jest neutralny wobec graczy. Można go zsynchronizować ponownie.
Wszystkie jednostki posiadające bazowo pistolet dowolnego typu otrzymują do niego amunicję stun. Rodzaj amunicji deklaruje się przed rzutem kością.
Wszystkie bronie MULTI dostają amunicję stun. Rodzaj amunicji deklaruje się przed oddaniem strzału.

Spec-Ops i Charaktery dostają za darmo Akrylat-Kanone

Punktacja:
3 EXP za posiadanie na koniec gry większej ilości zbirów w stanie CASEVAC/ CIVEVAC/ Secured
5 EXP za posiadanie na koniec gry bossa w stanie CASEVAC/ CIVEVAC/ Secured
2 EXP za posiadanie ponad 100 VP na koniec gry.
W razie remisu wygrywa gracz, który ma na koniec gry bossa w stanie CASEVAC/ CIVEVAC/ Secured


Sesja #2A: Cat Blues

Na (swoje) szczęście nasz pojmany i zbity kolega znał i wyjawił pozycję rezydencji pewnego błyskotliwego biznesmena. Biedaczyna zarzekał się, że szef z chęcią pogoda. I nawet nie będzie strzelał… Nie chce się krakać, ale chyba jedziemy po właściwym torze. Szykuj się, kosmiczny kowboju!


Misja 2A
Stół:
Na środku stołu stoi Objective Room. Wymiary: ściany mają 8 cali, na środku każdej z nich znajdują się drzwi narrow gate, budynek jest nieskończonej wysokości. Na środku OR stoi jeden model HVT (Cel). Przed każdym wejściem stoi ochroniarz.
UWAGA - exclusion zone - w odległości 6 cali od ścian OR nie można się wystawiać. Skoczkowie działają tam normalnie.

Statystyki ochroniarzy:
CC 10 BS 11 PH 10 WIP 12 ARM 1 BTS 0 W 1 S 2
Smg, pistol, knife. Total Reaction.

Ochroniarze będą strzelać w ARO. Deklarują dodge przy speculativach/guidedach/strzałach spoza zasięgu ich broni itp. W sytuacjach spornych należy rzucić kością/monetą. Dodge jest wykonywany w miejscu.

Celem misji jest dostanie się do środka OR i pojmanie celu

Zasady dotyczące OR:
Otwarcie drzwi – specjalista w BtB SS WIP/ Hacker +3 WIP. Otwiera tylko te drzwi, które są celem akcji. Drzwi można też otwierać programem lockpicker.
Specjaliści – Hacker, Inżynier, Spec Op.
Drzwi można też rozwalić bronią z cechą anti-materiel – w CC lub strzelając. W CC trafia się automatycznie (ale można rzucać licząc na krytyka).
Staty drzwi: ARM 5 BTS 3 STR 2.
Nie można niszczyć ścian budynku.

Zasady dotyczące pojmania celu:
Synchronizacja na SS WIP. Postępujemy w zgodzie z zasadami CIVEVAC.
UWAGA – cel jest traktowany jako HVT i nie może być celem (również pośrednim) ataku.

Punktacja:
2 EXP za bycie jedynym graczem, który posiada aktywną jednostkę w ZOC z celem
4 EXP za posiadanie zsynchronizowanego celu
1 EXP za zabicie wrogiego porucznika.
1 EXP za zabicie większej ilości specjalistów.
2 EXP za posiadanie ponad 100 VP na koniec.
Zawsze wygrywa gracz posiadający zsynchronizowanego cywila.


Sesja #2B: Slipper Sleaze

No trudno, nie dopadliśmy ptaszków, tak jak nasi rywale w wyścigu o wypłatę, ale nic to. Szkoda kasy na informatora – fakt, szkoda rekonwalescencji dla kilku naszych – fakt. Zamiast się mazać sprawdźmy lepiej rozsądniejsze źródło danych. Może nasi kasodawcy z rządu pominęli jakieś zbędne szczegóły w liście gończym? Zna się kilku takich, którzy z chęcią wyskoczą na plotki przy kawie. Jest tu w pobliżu taka jedna knajpka…


Misja 2B
Stół:
Na linii środkowej stołu ustawiamy 3 markery. Jeden na środku, pozostałe po 12 cali od niego. Są sylwetkami S3 i dają cover.
Środkowy marker to komputer systemu wentylacyjnego. Boczne to wyloty wentylacji.

Celem misji jest wprowadzenie pluskiew z podsłuchem do systemu wentylacyjnego restauracji. Każda jednostka nosi przy sobie jedną taką pluskwę. Pluskwy można odnawiać pobierając je od modelu z zasadą baggage, lub ściągając od nieprzytomnych/martwych modeli sojuszniczych za pomocą Short Skilla.

Pluskwy należy wrzucić do wylotów wentylacji poprzedzając to wywołaniem spięcia w systemie ochrony.
Wywołanie spięcia w systemie – jednostka w BtB z komputerem wykonuje SS WIP. Hacker WIP +3. Porucznik/Spec Ops – WIP. Pozostałe jednostki WIP -3
Po wywołaniu spięcia można wrzucić jedną pluskwę do dowolnego z wylotów. Potem system się resetuje i trzeba go przeciążyć na nowo. UWAGA – nie jest ważne, kto wywołał spięcie!

Wrzucenie pluskwy – SS w BtB z wylotem wentylacji.

Punktacja:
4 EXP za posiadanie większej ilości wprowadzonych pluskiew.
3 EXP za posiadanie takiej samej ilości wprowadzonych pluskiew (minimum jedna na gracza).
2 EXP za posiadanie mniejszej ilości wprowadzonych pluskiew od przeciwnika (przy czym posiadanie minimum jednej wprowadzonej)
3 EXP za niedopuszczenie wroga do wprowadzenia pluskiew.
1 EXP za zabicie wrogiego porucznika.
2 EXP za posiadanie ponad 100 VP na koniec gry.


Campaign Control Screens: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... PkkAINPGdQ
(nie wiem czy się wyświetla, mi już chyba nie)

Ograniczenia najemników, CaseEvac, MedEvac: https://www.dropbox.com/s/dd1bh8av8gthy ... .xlsx?dl=0

Wersja offline tabelek
Cubevac

Image

Medevac

Image

Najemnicy

Image


UWAGA - dopuszczeni są najemnicy z outrage, nawet Ci martwi. Ograniczenia dla nich:
* Jethro TYLKO dla druzów/ armi z nimi (ikari, qk, haqq)
* Reszta w zasadzie wsio ryba, poza druzami i armiami z nimi of coz. Płaci się, pracuje się.


Ściana chwały poległych bohaterów:

McMurrough - Usashi

Sierściuch nic nie zrobił i zginął w pierwszym rozkazie - tak to jest, jak przy wystawianiu zapomina się o super jumpie, a najkrótsza droga wiedzie przez dach i 3 pełne ARO...




FAQ

1) Ile rund/misji trwa kampania?
- Jedna runda maksymalnie 6/7 misji do rozegrania (choć oczywiście są różne ścieżki w zależności od wygranych/przegranych).
2) Kim są najemnicy?
- Za najemników przyjmujemy jednostki umieszczone w oficjalnym pdf w sekcji "Mercenaries". Wyjątki:
--- Highlander Cateran: w ogólnej Ariadnie oraz w Caledonian Highlander Army występują jako jednostka frakcyjna
--- Kaplan: w ogólnym Haqqislamie oraz w Qapu Khalqi występują jako jednostka frakcyjna
--- Bashi Bazouks: w ogólnym Haqqislamie oraz w Qapu Khalqi występują jako jednostka frakcyjna
3) Czy mogę używać najemników w liście ogólnej?
Można używać (zgodnie z Army VI i ograniczeniami z tabeli).
4) A co z najemnikami w sektorówkach?
Można używać (zgodnie z Army VI i ograniczeniami z tabeli).
5) A jeśli na liście armii mojej sektorówki mam jednostki z innej armii to traktuję ich jak najemników?
- Nie. Najemnikami są TYLKO jednostki z sekcji "Mercenaries". Przykładowo, w QK Iguana i Alguacile nie są najemnikami. Druzowie najemnikami już są.
6) Kim są bohaterowie specjalni?
- Bohaterem specjalnym jest każda jednostka z imieniem i AVA 1 (np. Roger Van Zant, Isobel McGregor, Kornak Gazarot, Neema Saatar, Ko Dali, Senor Massacre itd.)
7) Czy w ramach specjalizacji mogę zwiększyć AVA bohaterów specjalnych?
- Nie - ich AVA zawsze wynosi jeden.
8) Co się stanie, gdy mój bohater specjalny zginie w trakcie bitwy?
- jeśli nie masz Cube a oblejesz MedEvac - to faktycznie bohater ginie i nie można go używać do końca (ale MedEvac można rzucić zawsze po bitwie, nawet jak bohater jest Dead)
- jeśli masz Cube i oblewasz CubeEvac - nie możesz użyć bohatera W NASTĘPNEJ MISJI. Potem już można.
To samo dla Spec Opsów. Dodatkowo po nieudanym CubeEvac SpecOps nie traci XP..
9) W jednej z gier definitywnie zginął najemny bohater specjalny - czy reszta graczy może go dalej używać?
- Tak. Przykładowo, jeśli gracz A straci w trakcie gry Saito Togana, to gracze B, C itd. nadal mogą go wystawiać. Jednak gracz A takiej możliwości już nie ma.
11) Co to jest EXP?
- EXP = OP (duże punkty zdobywane w trakcie misji). Ile punktów zdobędziesz, tyle masz EXP do wydania na SpecOpsa / Military Specialties.
12) Co daje CubeEvac Plus / MedEvac Plus?
- Ta zdolność daje +1 do wartości sukcesu przy rzucie CubeEvac/MedEvac (jeśli np. trzeba rzucić mniej niż 15 by uratować SpecOpsa, to z wersją Plus trzeba rzucić mniej niż 16).
13) Czy są jakieś kombinacje sprzętu / broni / umiejętności których nie można łączyć na SpecOpsie?
- Tak. Nie można mieć naraz Mimetyzmu, Holo1 i Holo2 (w dowolnych kombinacjach).
14) Jakich specjalistów potrzebuję?
W każdej z misji pula specjalistów jest inna - często będzie to porucznik, data tracker i hacker.

Dodatkowe zasady specjalne:

1) Każdy gracz na start może wykupić jedną dowolną Military Specialty pierwszego poziomu.
2) Każdy z graczy na dzień dobry awansuje (czyli od samego początku można wykupować bonusy z dwóch kolumn).
3) Początkowa pula XP do wydania na Spec-Opsa wynosi 8XP.
4) Zdobyte w każdej misji punkty mnożone są razy dwa. Połowę tej puli można wydać na Spec Opsa, połowę na tabelkę Military Specialties.
5) Gdy Spec Ops definitywnie zginie, to kolejny Spec Ops dostaje połowę punktów swojego poprzednika (zaokrąglone w górę).

Punkty: 200 punktów Limited Insertion. Nie używamy zasad z ITSa (czyli normalnie ucinamy rozkazy itp)
Każdy fabularyzowany opis bitwy: 2 XP premii (do dowolnego wydania)
Jednocześnie Mistrz Gry może według uznania przydzielać dodatkowe XP za rzeczy, które szczególnie przypadną mu do gustu.

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 6th, 2019, 7:58 pm
by Usashi
Ja się piszę z moimi Sygmaa w wersji spiralowej :)

Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 6th, 2019, 8:08 pm
by Hansolo
A owszem, zapisuję się, ale jako szczęśliwy posiadacz DF kilka uwag:

6) Jedna ze specjalizacji pozwala na wystawienie darmowego najemnika - czy to oznacza że mogę gratis wystawić TAG-a?
Nie - za TAG-a trzeba zawsze zapłacić, bez względu na umiejętności specjalne.


Tej specki już nie ma - zamiast tego jest darmowe 50 punktów i 1 SWC do wykorzystania na najemników.

9) Co się stanie, gdy mój bohater specjalny zginie w trakcie bitwy?
- Jeśli nie powiedzie się rzut na MedEvac ani na CubeEvac to nie można używać takiego bohatera do końca kampanii.


Teraz jest mniej restrykcyjnie:
- jeśli nie masz Cube a oblejesz MedEvac - to faktycznie bohater ginie i nie można go używać do końca (ale MedEvac można rzucić zawsze po bitwie, nawet jak bohater jest Dead)
- jeśli masz Cube i oblewasz CubeEvac - nie możesz użyć bohatera W NASTĘPNEJ MISJI. Potem już można.
To samo dla Spec Opsów. Dodatkowo po nieudanym CubeEvac SpecOps nie traci XP.

A tu masz link do nowych tabelek, uaktualnij proszę pierwszy post: https://www.dropbox.com/s/dd1bh8av8gthy ... .xlsx?dl=0

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 6th, 2019, 9:50 pm
by Narrander
Image

Pod wpływem naturalnych zdolności perswazyjnych HanSa, zedytowany post drugi wisi i czeka na dalsze zastrzeżenia, a najlepiej na dalsze zgłoszenia.


_________________________________________________________________________________________________________________

@Usashi - od razu widać, że można na Ciebie liczyć w tej kampanii;)


Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 7th, 2019, 4:07 am
by Bananovitch
Masz moją Kompanię Dashat, a co

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 7th, 2019, 9:40 pm
by Narrander
Zmiany w pierwszym i drugim poście - co się dzieje? Na prośbę HanSa do zabawy dołączają najemnicy z Outrage, kwestia bonusów z ITSa (nie gramy na nie) i zachęta do słuchania muzyki, bo przez kampanię idziemy z soudtrackiem;)

______________________________________________________________________________________________________________________

Banan, witamy na pokładzie. Ksywa już na Ciebie czekała:P

Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 8:29 am
by kashper
Czy jeśli obiecam w każdej bitwie wystawić BH to mogę zagrać O-12? Niby nie NA2, ale jako policja wydaje się pasować tematycznie :P.

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 8:50 am
by Usashi
Tak samo klimatyczne byłoby wystawienie ISS, w końcu też "policja" a i dostęp do bonty hunterów mają większy... :cop:

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 10:14 am
by Narrander
Generalnie motywem jest to, że policja O-12 się nie wyrabia, dlatego puszczona zostaje nagroda dla bounty hunterów...

ALE

Imo nic nie stoi na przeskodzie, aby pomieszać sobie we fluffie frakcji i zagrać, ot na przykład, ekipą dawnych funkcjonariuszy, trudniących się obecnie jako łowcy nagród. Takich na rynku pewnie nie brakuje;)

Image

Nawet potrafię ich sobie wyobraźić :P

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 11:28 am
by Zielarz
Ja chętnie bym przewietrzył swoich policjantów z ISS...
Jeśli nie da się, to zawsze pozostaje Ikari...

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 12:06 pm
by Ryś
Też chętnie zagram, jedynie skoro pytamy się o count as;

To tak sobie pomyslałem, że złożyłbym chętnie armie opartą w 70% na ninjach (w końcu z czegoś muszą żyć, a bycie bounty hunterem to intratny biznes) niestety w Ikari nie ma takiej mozliwości, dlatego pytanie do was drodzy gracze czy mogę grać JSA.

Jeżeli nie, żaden problem, będę grał Ikari

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 12:49 pm
by KędzioR_vo
200 pkt propsuję, dobra opcja. Myślę, że powinienem dać radę pograć.
Hans wziął DRuzów, a lepiej chyba nie dublować armii, więc jeśli można, to wziąłbym Ramah (mam tam najemniczkę Carmen i jej szczeniaczka :P). Lub, jeśli to się nie podoba, to waniliowy Haqq - obiecuję, że w nim będę używał ABH :P


PozdRawiam

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 7:04 pm
by Narrander
Image

Odpowiedź jest prosta - luzik, Panowie. JSA na nininindżach przechodzi na luzie, Saito pewnikiem nie jest samotny na rynku. Ramah The Fuck też może - po prostu wstaw Tarikowi worek na głowę. Bounty Hunterom pewnie lepiej na kontrakcie rządowym a Haqq ma jednak swój interes w handlu na circularach - no na rękę im przyjąć pomoc od łowców i dodać kilku luda do pomocy. ISS - generalnie Yu-Jing ma na pieńku z YuanYuan, więc raczej też spoko. Ale Sun Tze też dostaje worek na głowę :P

DODATKOWO - pamiętajcie, że armie, które normalnie nie mają dostępu do najemników, w kampanii mają taką mozliwość!

___________________________________________________________________________________________________________________________


Zostało miejsce dla ostatniego kowboja - może nawet mam szanse nim zostać :P

Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 8:19 pm
by Usashi
To właściwie po co była ta uwaga, żeby grać NA2, skoro tak naprawdę można grać czymkolwiek?

Osobiście uważam, że wystawianie imiennych koksów pokroju Tarika/Sun/Nemy w fabularyzowanej kampanii na 200 pt jest mało klimatyczne, więc u mnie nie będzie ;)

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 8:40 pm
by Narrander
Image

@Usashi - uwaga była prośbą, początkowo chciałem dać bana na niektóre frakcje, ale Hans odciągnął mnie od pomysłu. Generalnie - ma być klimatycznie i liczę na zdrowy rozsądek graczy w tym. Czyli mam nadzieję, że po stołach nie będzie biegał Tarik w duecie z saladynem, tylko kilku ghulamów z zatrudnionymi łowcami, lub byli wojskowi wystawiani na zasadach np. haqqislamu. Kilku celestiali z agentem i bounty hunterami też jeszcze dość działa imo. Yu-jing lubi w chaos, a całość można wytłumaczyć np. prywatną zabawą członka rodziny cesarskiej.

Dyktatu zbytniego nie chcę, ale na szczęście nikt jeszcze nie zgłosił się z ariadną lub invicible army. WTEDY by były bany XD

EDIT - jak bardzo prosicie to mogę też zrobić listę zbanowanych postaci :P

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 8:59 pm
by Zielarz
He he he
Ależ jatka, to lubię!
Generalnie w ISS takie liniowe krawężniki to Celestiale i Baosy, przy zorganizowanym terroryzmie jeszcze Kan Reny dochodzą.
Wyjątkowo brudną robotę odwalają Wu Mingi z agentem Orłem, a szefem jest raczej co najwyżej Bażant.
By sobie nie pobrudzić rąk przy czymś wyjątkowo wrednym pojawiają się CSU, Ninje i Bounty Hunterzy, w tym Sforza z Mirandą.

Wydaje mi się, że do takich brudnych ulicznych potyczek raczej nie ma sensu ściągać Żurawi ani Hsienów, więc takowe wielkie świniaki nie będą gościć na moich listach. Wasi terroryści mogą spać spokojnie...

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 8th, 2019, 9:35 pm
by Narrander
Imo nawet hsieny paszą, jak już pisałem, może być motyw z rozkapryszonym dziedzicem, który chce nabić fejmu. Patrz sesja #22 bebopa i kowboj andy;)

Btw - wcale nie musimy się też trzymać oficlajnego fluffu armii. Moi chinole to piraci grający na zasadach vanilla Yu-Jingu;)
_____________________________

@Kędzior, a nie chcesz druzów? HanS gra w innej grupie, a roszad raczej nie będzie;)

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 9th, 2019, 12:02 pm
by KędzioR_vo
Narrander wrote:@Kędzior, a nie chcesz druzów? HanS gra w innej grupie, a roszad raczej nie będzie;)


Wolałbym RTF, bo Druzami już grałem i kampanię, i cały sezon ligowy. W RTF i tak Tarika nie będę na 200 brał. Ale jeśli chcesz, żebym prowadził Druzów, to mogę - nie robi mi to aż takiej różnicy ;)


PozdRawiam

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 9th, 2019, 2:12 pm
by Hansolo
KędzioR_vo wrote:
Narrander wrote:@Kędzior, a nie chcesz druzów? HanS gra w innej grupie, a roszad raczej nie będzie;)


Wolałbym RTF, bo Druzami już grałem i kampanię, i cały sezon ligowy. W RTF i tak Tarika nie będę na 200 brał. Ale jeśli chcesz, żebym prowadził Druzów, to mogę - nie robi mi to aż takiej różnicy ;)


PozdRawiam


No ale jak bez Tarika? Przecież Tarik w linku + Spec Ops z jammerem wygrają każdą grę na 200 punktów LI :P

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 9th, 2019, 2:52 pm
by Ryś
Narrander wrote:EDIT - jak bardzo prosicie to mogę też zrobić listę zbanowanych postaci :P


Nah myślę, że zróbmy tak że jak ktoś będzie miał wątpliwości to się do Ciebie na PM odezwie i sobie je wyjaśnicie ;)

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 10th, 2019, 5:12 pm
by Narrander
Luzik, Ramah może być, a z banowaniem bohaterów to tylko żart był. Po prostu liczę na wasze wyczucie fluffowe. Czyli nawet jak wystawiamy model Tarika Mansuri, to przezywamy go inaczej i udajemy, że to wykokszony bounty hunter. Czy coś w ten deser...

Jeszcze zmierzam do każdego z was puścić na PM zapytanie, jaki macie pomysł na granie frakcją, i może spiszę z tego fluffowe intro...


_______________________________________________________________________________________________________________


A zapisy kończą się jutro, puszczam wtedy misję i zegar zaczyna tykać. Po dwóch tygodniach zaczynam popędzać:)

Jest jeszcze miejsce dla ostatniego kowboja. Czy będę to ja? Czy nie będę to ja?

Ja czekam z (nie?)cierpliwością


Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 11th, 2019, 9:29 pm
by Narrander
Pierwszy post zedytowany. Ostatnim kowbojem okazał się nie kto inny, jak najmłodszy z czempionów pomorza, posiadacz wielu talentów, pięciu armii, trzech gitar i jednego walkmana. Ja :P

A do wyścigu o złoto stają nomadzi z Corregidoru, więc czas się bać.

Image

Bu.


___________________________________________________________________________________________________________


Pierwsza sesja gotowa do rezegrania. Pociąg do złota odjeżdża ze stacji "zdobyć informacje" i będzie się rozpędzał w miarę waszych starań. Bądźcie gotowi na skrzyżowanie rewolwerów. Wraży Kowboj Andy nadjeżdża i chce położyć pozerskie łapy na waszych informacjach. Strzeżcie się! Jest tak blisko, że jestem w stanie go usłyszeć :P

Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 8:49 am
by Hansolo
Najgorszy był sen. Unikał go jak mógł, ale ludzkie ciało (nieważne jak bardzo zmodyfikowane) ma swoje ograniczenia. Można wciągnąć tylko pewną ilość prochów, można się zabawić tylko z określoną liczbą panienek, można podbić adrenalinę tylko do pewnego poziomu. Sen przyjdzie zawsze. A wraz z nim TO.

Fragmenty innego życia. Nieznani ludzie wokół. Nieznane miejsca i sytuacje.
Ta sama twarz w lustrze. Inne imię.

NIE!

JESTEM KURWA JETHRO!

Jethro! Jethro! Jethro! Jethro! Jethro! Jethro! Jethro! Jethro!

Szarpanie za ramię wyrwało go ze snu. Twarz w lustrze zastąpił Arslan. Jakiś dziwnie zdenerwowany.
- Mamy przejebane. Czytaj!

Włączył na swoim holopadzie dokument przesłany przez Arslana. Bla bla bla, z mocy O-12, bla bla bla, piraci, bla bla bla, nagroda.

Uśmiechnął się, wstał i założył płaszcz.

- Arslan, zapominasz się. Przecież jesteśmy legalną kompanią. Nie zadajemy się z piratami, terrorystami i bandytami. A że ich ataki pozwoliły na rozwinięcie naszego biznesu... Czysty przypadek.

Arslan również zaczął się uśmiechać. W końcu do niego dotarło.

- Ale O-12 ma rację. To się wymyka spod kontroli. Skoro nie są na siłach by się tym zająć i do tego jeszcze płacą za porządki... Zwołaj chłopaków. Czas na polowanie.


Misja gdzie trzeba kleić, a moim przeciwnikiem jest O-12? Spoko, fair :P
Pytania:
- Jak strzelam amunicją Stun to mam bazowo Burst 1?
- Ile mamy rund na granie (3? 4?)
- Zbiry i boss mają 360 Visor? Jeśli nie, to jak im mamy ustawiać LoS po dyspersji?
- Propo dyspersji dla zbirów - gdzie skierować "1" z templatki?

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 6:13 pm
by Zielarz
Dyspersję dobrze jest robić na przemian, zmieniając "1" na stronę kolejnego gracza przy każdym kolejnym typku.

Ja mam inne pytanie: jak na bandytów działa impersonacja 1?

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 6:52 pm
by Bananovitch
Lokal był zatłoczony, co nie było w sumie niczym dziwnym. Abdul zawsze umawiał się z kontrahentami w zatłoczonych lokalach. Raz- mało kto był na tyle głupi, żeby próbować go kropnąć w zatłoczonej sali, a dwa- był tylko twarzą spośród innych twarzy, więc szanse na to, że ktoś go rozpozna były minimalne. Abdul gapił się w wielki, studwudziestocalowy telewizor i próbował coś zrozumieć. "Zabawne-pomyślał-od ponad trzystu lat te chińskie bajki są rysowane taką samą kreską i są tak samo popieprzone. Może Po będzie umiał to wytłumaczyć, trzeba będzie go zapytać".
Do baru podszedł garnitur. Garnitur jakich wielu, musi jakiś biznesmen, co to mu się wydaje, że jak robi lewe interesy to jest wielkim gangsta madafaka. Zamówił drinka i przysiadł się do Abdula, nieproszony i nie pytając o zgodę. Brwi tego ostatniego lekko uniosły się do góry. Co on sobie myśli, pajac jeden, że ot tak sobie może się przysiadać? Abdula zaświerzbiły ręce, ale rozwalenie facetowi czaszki tylko dlatego że się przysiadł w barze, i to do tego pełnym ludzi, byłoby głupie, bez sensu i znowu trzeba by było zmieniać twarz, a ta akurat mu się nawet podobała. Ha, warto było wydać te kredyty na tego czarnorynkowego lekarza, nawet oczy zrobił praktycznie od zera, żadne skanery siatkówki ani inne cuda nie mogły zdradzić prawdziwej tożsamości posiadacza.
Garnitur patrzył się tępo na towarzysza przy stoliku, ewidentnie zastanawiał się jak zacząć rozmowę. W końcu zebrał się w sobie i powiedział:
-Serdeczne pozdrowienia od pana Lee. Mówił, że zajmuje się pan rozwiązywaniem problemów.
A. Więc to o to chodzi. Znaczy się nie jest to zwykły garnitur tylko tajniak. Agent Bezpieczeństwa Korporacyjnego czy jak się tam zwą. No dobrze, zobaczmy czego chce, ale na wszelki wypadek jednak warto dyskretnie odbezpieczyć strzałkowca...
-To zależy o jakich problemach mówimy. Ja na ten przykład jestem ogrodnikiem i wyrywam chwasty. Między innymi. Rozumiem, że ma pan ogródek?
-O tak. Na chwilę obecną wart 20 milionów kredytów. A chwasty jak to chwasty, strasznie się rozrosły. Przydałby się dobry ogrodnik.
20 banieczek. Nieźle. Ciekawe której korpo piraci zaleźli za skórę. Bo to, że chodzi o piratów było tak oczywiste, że nawet stary Chińczyk, prowadzący pralnię na drugim końcu miasta, jego kontakt, nie musiał mu tego mówić.
-Mówimy oczywiście o 20 milionach plus koszty, jak rozumiem? Wie pan, grabie, łopaty i tak dalej kosztują swoje, a jak chwastów jest naprawdę dużo, to będę też musiał zatrudnić pomocników.
-Oczywiście. W granicach rozsądku. Chciałbym też nadmienić, że nie jest pan jedynym ogrodnikiem, którego chcę zatrudnić.
-Z reguły pracuję sam...
-Źle się zrozumieliśmy, więc postawię sprawę jasno- wszedł mu w słowo garnitur. Płacę 20 milionów za rozwiązanie problemu, wyrwanie chwasta jak to pan zręcznie określił. Ale muszę mieć pewność, że chwast zostanie wyrwany w całości, że nie zostanie nawet najmniejszy korzonek, najmniejsza gałązka, najmniejszy listek. Zadanie jest trudne, bo chwast dobrze się chowa, a ja jakoś nie mam zbytniego zaufanie do, hmmm, ogrodników. Dlatego Zatrudniłem kilku, a te 20 milionów zgarnie ten, który przyniesie mi dowody w postaci, hmmm, inaczej- będę wiedział że mu się udało. Reszta oczywiście otrzyma zwrot poniesionych kosztów i może jakąś premię za fatygę. Rozumiem, że jest pan profesjonalistą i pewnie potrzebuje pan czasu do namysłu, więc...
-Nie, niekoniecznie- tym razem w słowo wszedł Abdul. Jestem najlepszym ogrodnikiem w okolicy, a cała reszta to co najwyżej grabiami umie machać. Pod warunkiem, że ktoś ich pilnuje. Wchodzę w to. Proszę potrzebne informacje zostawić u Chińczyka, ja zajmę się resztą.
Wyszedł, nie odwracając się. Wiedział, że nikt nie będzie go śledził, byłoby to równie skuteczne, jak próba wytropienia jednego konkretnego szczura w kanale.
20 banieczek, no no. Trzeba się brać do roboty. Albo, jak mówi stare porzedkadło- przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 7:14 pm
by Narrander
Dobrze, że pytania są. Znaczy, że nie śpicie. To był test :P

Jedziemy:

1. Rundy gramy 3 i zawsze tak będzie. W sytuacji retreata jednego z graczy, gramy do końca rundy, nie tury.

2. Zbiry i boss mają 360 visor, niedopatrzenie.

3. Imo ustawienie templatki nigdy nic nie zmieniało, bo i tak rzuca się kością. Trzeba mieć spiłowane kości, aby to robiło znaczenie :P ale spoko, raz w jedną, raz w drugą.

4. Jak strzelamy stunem to burst nie ulega zmianie.

5. Dodam jeszcze zapis, że stzrelanie z direct template będzie generowało dodge u bandy.

6. Imp działa normalnie. Udajesz menela spod śmietnika :P

Zara zedytuje post. Dodatkowe info - noszę się z zamiarem rozdania punktów za wstępniaki fabularne, jakie poczynili już hans i banan. Jesteście chętni na taką marchewkę? ;)

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 7:26 pm
by Bananovitch
Dobra marchewka zawsze na propsie ;) Dawajcie, darmowe pedeki rozdają, drugiego "Pana Tadeusza" nikt tu nie będzie pisał a klimacik będzie. TO ma być w końcu zabawa. I tak żadna z historii nie będzie spójna z pozostałymi, bo każdy robi na siebie, więc pisać pany, pisać!

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 9:55 pm
by Usashi
Pilot Otaar Yttia zaczynał się już nudzić. Tkwili na orbicie od dłuższego czasu, czekając aż opieszale działająca lokalna kontrola lotów da ich wahadłowcu zielone światło na wejście w atmosferę. Widok z kokpitu na znajdującą się u dołu zaściankową planetę z każdą chwilą robił się coraz bardziej nużący. Otaar nie mógł się zdecydować, czy ich przedłużający się postój to przejaw nieudolności czy zwykłego ludzkiego rasizmu. Żeby zabić czas podłączył się do lokalnych systemów i kliknął losowo wybraną stację radiową. Radio NEW Dawn zaserwowało mu skoczną retro mieszankę, a chór w refrenie dopytywał się uparcie "What planet is this"? Miał nadzieję, że już wkrótce się tego dowiedzą.

Otaar nie miał wątpliwości, że fałszywe ID ich wahadłowca, widniejącego w systemie jako DeadlyOcean na usługach korporacji Spiral Corps, przejdzie pomyślnie lokalne testy bezpieczeństwa. Był również spokojny, że doczesne szczątki prawdziwego Otaara Yttia nie zostaną odnalezione. W końcu Agenci Sygmaa nie byli znani z tego, że sprawy załatwiają tylko połowicznie.

Po krótkim odpoczynku i reorganizacji EI ponownie wysyłała ich komórkę do akcji. Z poprzedniego zespołu zostało niewiele osób, jednak część twarzy dalej była znajoma. Otrzymali nowy ekwipunek i agentów. Dostali nawet własnych imperatorów i nie musieli już polegać na usługach Shasvastii w tym względzie. Najzabawniejsze w obecnej operacji było to, że może nawet nie będą potrzebować ich zdolności, w końcu lecieli z oficjalną misją, rozwiązać miejscowe problemy ze zorganizowaną przestępczością. Będą mogli zabijać ludzi zupełnie legalnie, wykonując przy okazji powierzone przez EI cele. Wszechświat był pełen niespodzianek.

Uwagę Otaara przyciągnął zielony komunikat mrugający na konsoli. Wyglądało na to, że długo wyczekiwana zgoda w końcu nadeszła. Pilot kolejno włączał uśpione systemy budząc wahadłowiec do życia. Zakończywszy wszystkie procedury położył ręce na sterach i zwiększył moc silników. W chwili, gdy lecące w radiu saksofonowe solo osiągnęło punkt kulminacyjny, Otaar rozpoczął manewr wejścia w atmosferę.

Image

Re: Gateway Crisis (AKA Break On Through To The Other Side)

PostPosted: August 12th, 2019, 11:14 pm
by Zielarz
Lynn Mao umierała z nudów w swojej celi służącej za kwaterę kadetów Cesarskiej Akademii. 16 godzin temu zastosowano standardową procedurę dla kadetów z absolutorium – areszt domowy i cisza informacyjna. „W Akademii wszystko było elementem szkolenia i miało na celu zniechęcenie studentów do dalszej nauki. Ukryty Smok nie potrzebował w swoich szeregach agentów bez motywacji. Ci zniechęceni prędzej czy później kończyli w rynsztoku jakiejś zapomnianej mieściny jako krwawy ochłap”.

Bip...Bip...

Z zadumy wyrwały ją dwa sieciowe powiadomienia. „Przerwali ciszę...A więc to już”!

Interfejs pokazywał prywatną wiadomość przekazaną serwerem szkolnym oraz...zakodowaną instrukcję przesłaną oficjalnym kanałem z Pałacu. Lynn wyświetliła na ściennym monitorze swojej celi nonsensowne linijki szyfru. Wyjęła ze schowka zalakowaną kopertę, którą wręczył jej instruktor po odprawie ostatniego egzaminu. Złamała pieczęć, wklepała na wirtualnej klawiaturze jednorazowe hasło dostępu i tymczasowy poziom uprawnień. Chaotyczny ciąg znaków momentalnie zmienił się w polecenie służbowe a na ekranie uruchomił się timer odliczający wstecz 30 minut.

[Kadetko Mao zostajecie przydzieleni do grupy bojowej Lato w charakterze konsultanta. Szczegóły operacyjne i destynację poznacie w czasie transferu na miejsce zgrupowania. Licznik wskazuje czas do odlotu Waszego transportu...

„Szlag! Do hangaru jest dobre 10 minut szybkim marszem!” - pomyślała zrozpaczona.

...po drodze pobierzcie ze zbrojowni spersonalizowany ekwipunek przeznaczony do misji exfiltracyjnej w miejscu publicznym.

„A niech ich... Zbrojownia to kolejne 5 minut! Nie zdążę nic zjeść!” - wymamrotała pod nosem.

Wasze hasło wywoławcze to Wiosna1. W czasie misji możecie się kontaktować tylko z agentem Lato 2, który będzie przekazywał Wasze zalecenia grupie bojowej.

Powodzenia kadetko. Ukryty Smok patrzy na Ciebie.
Jesień.]

Lynn pospiesznie zaczęła się ubierać i uruchomiła drugą wiadomość. Na szczęście było to głosowe nagranie od instruktora polowego, więc nie musiała przerywać czynności. Z ukrytych głośników popłynął beznamiętny głos Xi Zhuanga:

„Baczność kadetko Lynn. Egzamin końcowy w toku. To nie są ćwiczenia, tylko prawdziwa misja. Spotykamy się o umówionym czasie w transporterze. Będę osobiście przeprowadzał Twój egzamin. Moje hasło wywoławcze to Lato 2. Grupa bojowa Lato składa się z 4 osób oraz Ciebie jako konsultanta od zarządzania kryzysowego. Dobrze przemyśl dobór sprzętu, w tej kwestii masz wolną rękę. Ktoś na górze ma na Ciebie oko. Przysłali Rozjemcę, który będzie nadzorował przebieg egzaminu. Gdy zajdzie taka potrzeba, wkroczy do akcji, a więc operacja ma nieznane dodatkowe siły ubezpieczenia. Zegar tyka. Bez odbioru”.

Biegnąc do zbrojowni zdołała jeszcze pomyśleć: „Jesień? Co to za kryptonim dla rozjemcy? Jaką ma rangę?” Nagle uśmiechnęła się pod nosem. Przypomniała sobie krążący po akademii żart na temat jesieni i średniowiecza.