• Blog
  • Board index
  • FAQ
  • Register
  • Login
Board indexRegional ForumsEuropePolandKącik artystyczno-modelarski
  • Search
  • Print view

Made by Shizune PANO BLUE TUTORIAL

Model Showcase

Moderators: Alkasyn, SamboR, KędzioR_vo

Post a reply
60 posts • Page 1 of 2 • 1, 2

Made by Shizune PANO BLUE TUTORIAL

by shizune » September 14th, 2015, 1:31 pm

Image

Image

Image

Heja!
W tym tutorialu, chciałabym wam pokazać jak, krok po kroku pomalować PanOceańskie pancerze, tak by lśniły wrogom prosto w oczy :) Sporo osób pytało jak powstały owe niebieskie zbrojki więc postanowiłam podzielić się zdjęciami z procesu tworzenia i odpowiednimi wskazówkami. Mam nadzieję, że moja pisanina okaże się pomocna. Jestem laikiem jeśli chodzi o pisanie tego typu poradników więc mam nadzieję, że pomożecie mi zwiększyć moje hmm... "nauczycielskie?" skille, zostawiając tutaj komentarze i porady.

Jak zwykle, jeśli potrzebujecie, otwierajcie fotki w nowej karcie w celu ich powiększenia :)

Co do techniki, pamiętajcie, że możecie użyć dowolnych farb (świetnie sprawdzą się zimne odcienie) i mieszać je jak wam się podoba. Nie wszystko musi być niebieskie ;)

Nadmienię tylko, iż model, który malowałam na potrzeby tego poradnika, to nie ten sam Nissa, co na zdjęciu powyżej. Zapomniałam o fotkach podczas wykonywania zlecenia, a tutorial powstał po jego zakończeniu, przy użyciu mojego, małego Nissy. Tak czy inaczej, technika wykonania jest identyczna.

Ok, a więc zaczynajmy :) Zapodkładujcie model, przy użyciu waszego ulubionego primer'a. W większości przypadków używam czarnego podkładu bo przywykłam do tego koloru i łatwo mi się z nim pracuje. Z kolei biały podkład zapewni wam jeszcze jaśniejsze, żywsze kolorki, więc możecie go użyć, jeśli chcecie. Jak widać na załączonym obrazku, mój model ma już pre-shading. Wykonałam go przy użyciu aerografu i odrobiny szarej farby. Dzięki temu niebieska farba będzie wyglądała żywiej a model zyska na trójwymiarowości.

Farby, których używałam: