• Blog
  • Board index
  • FAQ
  • Register
  • Login
Board indexRegional ForumsEuropeThe NetherlandsNieuws/Algemene Discussie
  • Search
  • Print view

Spelers in Nederland! Stel je hier voor!

News/General Discussion
Post a reply
27 posts • Page 1 of 1

by Scorch » May 14th, 2015, 8:49 pm

Hallo allemaal,

Stel je hier voor en vertel waar je speelt en wat je speelt.

Ik ben Scorch, en ben een van de Nederlandse WarCors en ik beheer Data Sphere! :mrgreen:

Ik woon in Oosterhout Noord Brabant, nabij Tilburg.
Ik speel Haqqislam, Nomads, PanOceania, Yu Jing, Tohaa en Aleph.

Daarnaast heb ik thuis plaats voor 2 tot 3 tafels en genoeg terrein.
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

Has liked: 406 times
Been liked: 221 times

Re: Spelers in Nederland!

by sxabbi » May 14th, 2015, 11:42 pm

Nice werk Scorch.

Ik ben sxabbi ik ben ook warcors en ik woon in Middelburg.
sxabbi

Has liked: 0 time
Been liked: 5 times

by Harl3quin » May 15th, 2015, 8:10 am

Harl3quin is present met Yu jing en vooralsnog beperkte Aleph.
tafel in Utrecht staan waar iedereen welkom is om te spelen op afspraak ;P
Stuur gewoon PM helemaal top!
Ik geloof dat er binnenkort een tournooitje is in Rotterdam.
Gaan daar nog meer mensen heen?
Harl3quin

Has liked: 7 times
Been liked: 7 times

by Scorch » May 15th, 2015, 8:59 am

Helaas niet. Het valt op dezelfde dag als Ducosim. En ik hoop daar wat nieuwe spelers te treffen, en ons netwerk te vergroten. :)
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by sxabbi » May 15th, 2015, 10:43 am

Goede morgen

Ik zit nog te denken over R-dam, hangt ook een beetje af van hoe groot mijn kater is het feestje de avond er voor ;)
sxabbi

Been liked: 5 times

by Vox » May 15th, 2015, 12:36 pm

Ik woon in Zeist, speel in Zeist bij LotR Utrecht (http://www.lotrutrecht.net) en af en toe bij Tafelridder. Mogelijk binnenkort ook eens in Utrecht ergens.
Legers:
:aleph: Aleph
:nomad: Nomads (in aanbouw)
:pano: PanOceania (alleen Icestorm)
Vox

Been liked: 3 times

by raymon » May 15th, 2015, 7:27 pm

Hallo ik ben Raymon en ik speel alles behalve Tohaa (heb wel al wat tohaa die nu voor de CA werken, nog voor CB dat een cool idee vond). Kom uit Leiderdorp en ben iedere donderdag infinity aan het spelen in de Tafelridder in Leiden. http://www.tafelridder.nl
raymon

Has liked: 2 times
Been liked: 9 times
  • Website

by Mistake Not » May 15th, 2015, 10:17 pm

Hay, Marissa, Rotterdam, ik speel niet echt meer maar dit forum is leuk dus ik spook nog rond.

En met 2k+ punten aan modellen kan ik niet echt doen alsof ik geen interesse meer heb.
Mistake Not

Has liked: 9 times
Been liked: 35 times

by EvinW » May 17th, 2015, 12:40 pm

Evin hier, uit Rotterdam.

Ik speel voornamelijk Haqqislam, maar ook Combined, Ariadna en Pan'O.
EvinW

Been liked: 0 time
  • Website

by WendyVV » May 17th, 2015, 5:52 pm

Hi,

Wendy hier, heb vandaag mijn eerste potje infinity gedaan. Speel zelf Haqqislam met zoveel mogelijk female models.
Kom uit het midden van het land en kan alle kanten op :)
WendyVV

by Scorch » May 17th, 2015, 6:00 pm

WendyVV wrote:Hi,

Wendy hier, heb vandaag mijn eerste potje infinity gedaan. Speel zelf Haqqislam met zoveel mogelijk female models.
Kom uit het midden van het land en kan alle kanten op :)

Hey! Welkom op Data Sphere! ^^

Ben zelf ook Haqq-fan. Hoe beviel je eerste potje? En wie heeft je geïntroduceerd? :)
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

Re: Spelers in Nederland! Stel je hier voor!

by Grauenacht » May 22nd, 2015, 2:10 pm

Hey hey,
Grauenacht hier, kom uit de limbo regionen van ons land, ons groepje is 5 man sterk en we spelen regelmatig bij een van ons thuis, mocht iemand in de buurt wonen/komen dan kunnen we vast wel een potje regelen.
Ik speel JSA en heb wat Nomads dat ik langzaam probeer uit te breiden tot iets speelbaars.
Grauenacht

Been liked: 4 times
  • Website

by Scorch » May 22nd, 2015, 4:38 pm

Welkom in de groep!
Was jij ook aanwezig op het ITS in Leiden?
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by ibanezmark » May 24th, 2015, 8:58 pm

Ik ben Mark en speel regelmatig met Grauenacht en nog 3 anderen infinity.

Ik speel nu alleen nog Yu Jing, varierent tussen Vanilla en ISS en probeer binnenkort Tohaa aan te schaffen.
ibanezmark

Been liked: 3 times

by Rezwit » May 31st, 2015, 8:57 am

Hallo allemaal,
Ik ben Ramon en ben gister naar ducosim geweest en daar verliefd geworden op dit mooie spel. (het hielp natuurlijk ook dat mijn nomads' spectre iedereen van de tegenstanders PanOceanic team uitmoorde)
Probleempje is dat ik nergens op internet een retailer kan vinden die de miniatures verkoopt. Het liefst zou ik ze natuurlijk eerst in het echt zien voordat ik ze koop. Ik woon in Zeist. Hebben jullie ideeën waar ik naartoe zou kunnen gaan?
Rezwit

by Scorch » May 31st, 2015, 9:25 am

Rezwit wrote:Hallo allemaal,
Ik ben Ramon en ben gister naar ducosim geweest en daar verliefd geworden op dit mooie spel. (het hielp natuurlijk ook dat mijn nomads' spectre iedereen van de tegenstanders PanOceanic team uitmoorde)
Probleempje is dat ik nergens op internet een retailer kan vinden die de miniatures verkoopt. Het liefst zou ik ze natuurlijk eerst in het echt zien voordat ik ze koop. Ik woon in Zeist. Hebben jullie ideeën waar ik naartoe zou kunnen gaan?

Hey Rezwit,

Fijn dat de demo zo'n succes was! :mrgreen:
Ik heb zelf een online retailer die ik vaak gebruik, hopelijk heb je daar wat aan. Tabletop Miniature Games.eu.
Door de gigantische groei die Infinity gehad heeft in het afgelopen half jaar is de voorraad in Noord-Europa wat laag (USA krijgt altijd de eerste batch :( ). Dus het kan even duren voor bepaalde dingen binnen zijn als ze niet op voorraad zijn.
Anders, in jou buurt heb je [url= www.subcultures.nl/
]Subcultures[/url] in Utrecht nog. Die hebben vast wel wat starter sets op voorraad.

De catalogus op Infinity website heeft best goeie foto's van modellen. Ze zijn er natuurlijk geschilderd, maar het geeft wel een goed beeld van veel modelletjes.

En kijk natuurlijk op ons blog voor wat tips and tricks. ;)

Heb je al een leger voor ogen? :)
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by Rezwit » May 31st, 2015, 11:06 am

Scorch wrote:Heb je al een leger voor ogen? :)

Ik zit heel erg te twijfelen tussen Tohaa en Nomads, als de Tohaa nou hacking skills hadden was ik zeker voor Tohaa gegaan maar dat mag nou eenmaal niet zo zijn :(. Ik ga morgen denk ik even naar subcultures voor een starter pack. Het enige waar ik nog bezorgd om ben is het schilderen van de miniaturen. Het komt vast wel goed. Ik ben ook van plan om Zaterdag naar een toernooi Lord of the Rings te gaan in Zeist, misschien kan ik zelfs al wel mee doen als ik klaar ben met schilderen. PFFF het is zoveel werk maar ik heb er echt wel zin in :D
Rezwit

by Scorch » May 31st, 2015, 11:22 am

De nieuwste Tohaa modellen; de Kaeltar, hebben een nieuwe skill die erg lijkt op hacking. Maar het is wel wat beperkt.
Ik zou lekker de tijd nemen voor de modellen, ongeschilderden worden vaak gewoon geaccepteerd op een toernooi. Ik merk zelf altijd dat als ik me ga haasten, het resultaat eronder lijdt.

Ik weet nog niet welk systeem er in Zeist gespeeld gaat worden, maar probeer een lijstje met 300 punten mee te brengen, met iig een paar (stuk of 3-4 minimaal) hackers/engineers/doctors/paramedics/chain of command en/of Forward Observers. Deze zijn in het officiële toernooisysteem nodig voor het behalen van punten.
Als je wat tips/adviezen wilt, vraag maar raak!
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by Rezwit » June 1st, 2015, 7:36 pm

Ik ben toch voor het nomad starter pack gedaan. Ik heb alleen het starter pack om te kijken of het in elkaar zetten en schilderen lukt. Na wat pielen en peuteren met een aantal vrienden denken we dat het misschien makkelijker is als al een meer ervaren persoon het even uitlegt.
Het in elkaar zetten ging al moeilijk. Is het de bedoeling dat je bepaalde stukken eraf haalt zodat ze kunnen passen (uitsteeksels e.d.)? Het voelt namelijk alsof de vierkantjes op de body niet goed aansluiten op de ledematen.

Ik denk niet dat het gaat lukken voor het toernooi, maar ik ga wel komen om even te koekeloeren.
Rezwit

by Scorch » June 1st, 2015, 9:26 pm

Rezwit wrote:Ik ben toch voor het nomad starter pack gedaan. Ik heb alleen het starter pack om te kijken of het in elkaar zetten en schilderen lukt. Na wat pielen en peuteren met een aantal vrienden denken we dat het misschien makkelijker is als al een meer ervaren persoon het even uitlegt.
Het in elkaar zetten ging al moeilijk. Is het de bedoeling dat je bepaalde stukken eraf haalt zodat ze kunnen passen (uitsteeksels e.d.)? Het voelt namelijk alsof de vierkantjes op de body niet goed aansluiten op de ledematen.

Ik denk niet dat het gaat lukken voor het toernooi, maar ik ga wel komen om even te koekeloeren.

:nomad: Nomads, een goeie keuze! ;) (zei ik als Nomads speler). Is in de toernooi systemen van Infinity een van de meest veelzijdige leger. Veel snufjes en botte wapens. :)

Oef, daar vraag je me wat. Ik neem aan dat je de nieuwe Nomads pack hebt. Deze:
Image

Die zou goed in elkaar moeten gaan. Er moet inderdaad wat gevijld en/of geknipt worden met een tangetje, maar ik zou puur op basis van tekst op een forum niet kunnen aanwijzen wat wel en niet weg moet. Als je er echt niet uit komt, neem je Starter box mee zaterdag, dan kijken we er even naar. Ik kan zelfs een vijltje/tangetje meenemen mocht dat nodig zijn. ;)
Als je vrienden ook geïnteresseerd zijn, zijn ze natuurlijk meer dan welkom om ook te komen kijken zaterdag.
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by Rezwit » June 2nd, 2015, 7:19 pm

Ik heb inderdaad het nieuwe nomads pack. Ik zal ze even meenemen zaterdag ^^. Was jij die gast met de baard of was je degene die met mij de demo ging spelen? Komen er trouwens veel mensen naar zo'n toernooi? En worden er vaker toernooien georganiseerd?
Mijn vrienden zijn niet echt geïnteresseerd, die vonden het alleen leuk om even te kijken en te helpen jammer genoeg :/
Rezwit

by Scorch » June 2nd, 2015, 10:23 pm

Haha, ja.. Ik was de gast met de baard :p Raymon is degene waarmee je hebt gedemo'd. Hij is ook op dit forum.
Mooi dat je de nieuwe starter hebt. Die gaat best prima in elkaar.
De laatste toernooien van ons schommelen tussen de 10 en 14 man. Op de blog vind je wat foto's en Recaps van 2 van onze toernooien. Onder global Infinity en dan Europa>Netherlands.

We promoten Infinity veel omdat we hopen dat het aantal iets meer wordt, of niet terugzakt omdat er weinig te doen is rondom het spel.
We zijn nu vooral bezig alle spelers in NL te bereiken en ze allemaal op de hoogte te houden van events, het spel. We hopen op die manier een actievere spelerbasis te creëren, met veel speel-locaties, regelmatige events en veel contact met de rest van de internationale meta. :)
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by Evert » June 3rd, 2015, 9:16 pm

Hoi,

ik ben Evert, woon in Amsterdam. Met een 2-jarige kleuter weinig tijd om te gamen, maar vermaak me in ieder geval prima met verzamelen en schilderen. Heb een redelijke collectie Aleph (assault subsection) en m'n Nomads (voornamelijk Corregidor) zitten ondertussen ook wel aan de 300 punten. Heb ondertussen ook ruim genoeg scenery voor een volle tafel (Wat MAS gebouwen en een flinke berg Maki-games spul evenals de obligate 20kg Warhammer 40K scenery ).

Wat zijn de beste plekken in de buurt van Amsterdam om te spelen? Ik ken de regels een beetje nu, paar keer met vrienden alle operation ice storm missies gespeeld, maar nog geen toernament skills.

Evert
Evert

by Scorch » June 3rd, 2015, 9:39 pm

Evert wrote:Hoi,

ik ben Evert, woon in Amsterdam. Met een 2-jarige kleuter weinig tijd om te gamen, maar vermaak me in ieder geval prima met verzamelen en schilderen. Heb een redelijke collectie Aleph (assault subsection) en m'n Nomads (voornamelijk Corregidor) zitten ondertussen ook wel aan de 300 punten. Heb ondertussen ook ruim genoeg scenery voor een volle tafel (Wat MAS gebouwen en een flinke berg Maki-games spul evenals de obligate 20kg Warhammer 40K scenery ).

Wat zijn de beste plekken in de buurt van Amsterdam om te spelen? Ik ken de regels een beetje nu, paar keer met vrienden alle operation ice storm missies gespeeld, maar nog geen toernament skills.

Evert

Oef, Amsterdam.. daar vraag je me wat. Ik weet dat Utrecht en Leiden op dit moment actieve groepen hebben, maar dat is niet echt 'in de buurt' natuurlijk. Ik weet dat in Hoorn een kerel zit die Infinity heeft, maar ik weet niet hoe actief diegene is in het spelen van..
Wellicht dat iemand anders informatie heeft over de Amsterdam kant van onze nationale meta.

Voor toernooitjes kun je in dit forum goed op de hoogte blijven. ;) Ik zou zeggen kom een keer langs tijdens zo'n event. Dan zijn er vaak veel spelers bij elkaar en kun je misschien een beetje wegwijs worden in het toernooi-systeem van Infinity. Aankomende zaterdag in Zeist is wel een erg leuke. Die gaat niet echt om de punten voor de officiële ranking, dus die blijft waarschijnlijk lekker beginner-vriendelijk.

Heb je zelf een groep spelers om je heen verzameld? :)
My Infinity Photo Blog
Data Sphere Facebook
Scorch

by Evert » June 3rd, 2015, 9:47 pm

Thanks! De tafelridder ziet er wel haalbaar uit bij een volgend event, even kijken of dat gaat lukken.

Scorch wrote:Heb je zelf een groep spelers om je heen verzameld? :)

Ja, wat vrienden die ik al bijna 20 jaar ken, maar ik ben de enige Infinity enthousiast dus als we het spelen is het vooral met mijn 2 legers :).
Evert

by wrinklestiltskin » February 4th, 2016, 1:40 pm

Hallo allemaal?

Ben benieuwd of er nog een allemaal is, aangezien de laatste post van vorig jaar juni is. :(
Ik heb net met twee vrienden een eerste stap genomen om infinity te gaan spelen. We hebben de Icestorm box besteld en een Yu Jing starter, ik denk dat we dan 3 vergelijkbare legers hebben.

Ik zag dat de laatste post in het Nederlandstalige forum van vorig jaar Oktober is. Ik hoop dat er in Nederland nog een Infinity community is. :ohdear:

Wij zitten in Dordrecht.
wrinklestiltskin

Been liked: 2 times

by mouzerius » November 18th, 2016, 9:06 pm

hoi hoi allemaal mouzerius hier uit katwijk nabij leiden.
leuk om deze plek te hebben gevonden. :haqq: :yujing:
mouzerius

Has liked: 45 times
Been liked: 10 times

Post a reply
27 posts • Page 1 of 1

Return to Nieuws/Algemene Discussie

• Board index
  • The team • Delete all board cookies • All times are UTC [ DST ]